پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۸۸۰۸۷
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
با حکم رئیس کل بیمه مرکزی، سخنگوی بیمه مرکزی از سمت خود برکنار شد.

شعارسال: مجید مشعلچی فیروزآبادی سخنگوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران که در سال گذشته به این سمت منصوب شده بود، طی حکمی از سوی مجید بهزادپور رئیس کل بیمه مرکزی برکنار شد.

مجید مشعلچی سخنگوی بیمه مرکزی حق گفت، برکنار شد؟!

بنابر این گزارش مجید مشعلچی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در اظهار نظری به بدهی خودروسازان به شرکت‌های بیمه اشاره کرد و گفته بود که خودروسازان بابت بیمه نامه شخص ثالث از مردم پول گرفته و به شرکت‌های بیمه نداده‌اند.

در پی این اظهارات، مجید بهزادپور رئیس کل بیمه مرکزی شب گذشته ضمن تکذیب گفته سخنگوی صنعت بیمه در مورد مباحث مرتبط با وزیر صمت، گفت: بدهی خودروسازان به صنعت بیمه تازگی ندارد و بیش از ۵۰ درصد این بدهی از نوع جاری است و بقیه مطالبات شرکت‌های بیمه هم در مذاکره با خودروسازان قابل وصول است.

***

سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، با تایید برکناری مجید مشعلچی فیروزآبادی سخنگوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در مطلبی نوشت: «سخنگوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از مقام سخنگویی برکنار شد. پیشتر به مدیران وابسته به دولت هشدار داده شده بود، هرگونه ناهماهنگی و مواضع غیرحرفه‌ای در درون دولت، در وهله اول با توبیخ و نهایتا به برکناری منجر خواهد شد. مدیران دولتی توجه کنند.»

مشعلچی گفته بود صنعت بیمه باید درخواست استیضاح وزیر صمت را به‌خاطر بدهی خودروسازان مطرح کند. همچنین گفته می‌شود قائم مقام بیمه مرکزی مورد توبیخ شدید وزیر اقتصاد هم قرار گرفته است.

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 6اردیبهشت1402، کدخبر: 14020206000608، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین