پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۶۶۲
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
اینکه صدای فلانی را کم کنیم و فتیله بسیاری را پائین بکشیم، دردی از جمهوری اسلامی کم نمی‌کند. نظامی نیازمند تقویت صدا‌های معترض است. چند صدایی است که می‌تواند تقویت کننده سرمایه اجتماعی نظام باشد. چرا قبول نداریم که آسیب فساد در جمهوری اسلامی بشدت زیاد شده و ارکان انقلاب و ولایت و نظام را هدف گرفته است. محکوم شدن مثلا علیرضا بیگی حتی اگر حق با قوه قضاییه باشد، نه تنها دردی از ما دوا نمی‌کند، بلکه آثار و پیامد‌های زیان بار آن بیشتر از منافع آن است. حتی خیلی‌ها دوست دارند که چنین صدا‌هایی اصلا نباشد. بگذارید، کسانی که دستشان می‌رسد فساد را فریاد کنند. بگذارید آنقدر بگویند که هزینه فساد بالا رفته و تمایل به ارتکاب کاهش یابد. امر به معروف و نهی از منکر کردیم، کما اینکه علی (ع) از مردم می‌خواست که اینکار را در خصوص حکام جامعه اسلامی بکنند. صلاح کار با شما.

شعار سال:  براساس آخرین پیگیری‌ها روز گذشته احمد علیرضا بیگی در دادسرا تفهیم اتهام و آخرین دفاعیات از وی اخذ و قرار تامین کیفری در این خصوص صادر شده است.


آقای اژه‌ای، با پائین کشیدن فتیله امثال علیرضا بیگی مجلس، مشکلی حل نمی‌شود، جلوی برخی‌ها را بگیرید

در پی ادعای بدون سند احمد علیرضا بیگی نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص واگذاری خودرو به تعدادی از نمایندگان مجلس، دادستانی کل کشور به موضوع ورود و پرونده را برای بررسی به معاونت مربوطه ارسال کرد.

براساس گزارش هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس به دادستانی کل کشور مشخص شد که ادعای آقای احمد علیرضا بیگی فاقد اسناد و مدارک بوده است.

برهمین اساس احمد علیرضا بیگی به دادسرای تهران احضار و پرونده وی جهت بررسی و تحقیقات به شعبه بازپرسی ارجاع داده شد.

براساس آخرین پیگیری‌ها روز گذشته احمد علیرضا بیگی در دادسرا تفهیم اتهام و آخرین دفاعیات از وی اخذ و قرار تامین کیفری در این خصوص صادر شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، کدخبر:1402022616655، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین