پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۹۰۶
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
مهندس بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی طی بازدید از مدرسه ۳۰ کلاسه دارالفنون اردبیل که توسط بانک پاسارگاد در حال اجرا می باشد، گفت: پروژه در حال حاضر با دوشیفت کاری اجرا می شود تا مهرماه سال جاری آماده تحویل گردد.

شعارسال: صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: این پروژه آموزشی ۳۰ کلاسه با سالن ورزشی و اجتماعات استاندارد در مرحله اجرا است که بانک پاسارگاد برای احداث این پروژه منابع مورد نیاز را تأمین کرده است.

افتتاح مدرسه ۳۰ کلاسه دارالفنون تا مهرماه سال جاری

وی تصریح کرد: مدرسه دارالفنون اردبیل در ۱۰ هزار متر مربع زیربنا و در هشت هزار متر مربع زمین واگذار شده در حال احداث است که جا دارد از همراهی آموزش و پرورش، نوسازی مدارس، شورا و شهرداری و سایر مجموعه‌ها در پیشرفت اجرایی این پروژه قدردانی کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت بانک پاسارگاد درباره این پروژه قول مساعد داده تا با تزریق ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار هر چه سریعتر این پروژه تکمیل و تا مهرماه تحویل آموزش و پرورش شود.

بدری شرایط اجرایی این پروژه را مطلوب و مناسب ارزیابی کرد و افزود: ساخت دارالفنون بر اساس زمانبندی مشخص در ۲ شیفت در حال انجام است که امیدواریم با بهره‌گیری از فصل کاری این پروژه و روند اجرایی آن سرعت بیشتری نیز بگیرد.

وی به کمبود فضای آموزشی در شهر اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: با احداث چنین مجموعه‌هایی امیدواریم در ۲، سه سال آینده به شرایط استاندارد فضای آموزشی در اردبیل دست پیدا کنیم.

بدری از رایزنی‌ها برای احداث یک واحد آموزشی بزرگ خیرساز با همراهی بانک تجارت خبر داد و خاطرنشان کرد: قرار است در ماه‌های آینده این پروژه در مناطق ۱۳ گانه و محروم اردبیل کلنگ‌زنی شود تا ساخت این مدرسه خیرساز را در این مناطق شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در کنار ساخت این پروژه، قرار شده تجهیزات آن نیز به موقع خریداری و تحویل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس قرار گیرد تا به محض تکمیل و بهره‌برداری از ساختمان و بنای فیزیکی، این تجهیزات مدرن نیز در مدرسه دارالفنون به کارگیری شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مقرر شده مدرسه دارالفنون اردبیل به صورت جداگانه برای دختران و پسران احداث شود تا بر اساس الگوی دارالفنون تهران بتوان از این مجموعه استفاده کرده و بهره‌برداری لازم را انجام داد.

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور، تاریخ انتشار: 31اردیبهشت1402، کدخبر: 14673، dres.irdres.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین