پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۷۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۱
انجمن اتیسم ایران در اولین جشن پنجره‌ها از گروه پاسارگاد به‌عنوان حامی و همراهی که پنجره‌های بسیاری را بر روی کودکان اتیسم گشوده است، تقدیر کرد. در این جشن و جلسه، شاهد سخنرانی مدیرعامل بانک پاسارگاد، ارایه گزارش انجمن اتیسم از پنجره های گشوده شده با همکاری گروه پاسارگاد و برنامه های آتی برای باز کردن پنجره های جدید برای کودکان اتیسمی ، ارایه لوح تقدیر به مدیران گروه پاسارگاد به پاس زحمات و حمایت های انجام شده از انجمن ، بودیم.

شعار سال : اولین جشن پنجره‌های انجمن اتیسم ایران در تاریخ ۲۶‌بهمن ماه‌۱۴۰۱ با هدف ارائه گزارش عملکرد همکاری‌های مشترک گروه پاسارگاد و این انجمن، بررسی حمایت‌های انجام شده از ابتدای سال ۱۳۹۹ تاکنون (بهمن‌ماه‌۱۴۰۱) و بیان نیازمندی‌های انجمن اتیسم ایران با حضور مدیران گروه پاسارگاد، مسئولان انجمن اتیسم ایران و تعدادی از خانواده‌های دارای فرزند طیف اتیسم در محل دانشگاه خاتم برگزار شد.
در این مراسم دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد با تأکید بر اهمیت فلسفه و تأثیر آن در رشد سیر تحول دانشی و فکری در جهان، توسعه فرهنگی را به‌عنوان زیرساخت رشد و توسعه اقتصادی مطرح کرد و توضیحاتی در مورد فرهنگ سازمانی پاسارگاد ایفاد نمود و در این خصوص گفت: در جوامع پیشرفته، توسعه فرهنگی به‌عنوان زیرساخت رشد و توسعه اقتصادی شناخته می‌شود. یکی از عوامل توسعه یافتگی در جوامع بشری، رشد و توسعه امرخیرخواهانه فردی و سازمانی است و خیرخواهی به منزله همدلی و اتحاد افراد یک سرزمین برای رسیدن به اهداف مختلف انسانی می‌باشد.

تقدیر انجمن اتیسم ایران از حمایت های گروه پاسارگاد در

دکتر قاسمی مهم‌ترین دستاورد‌های مسئولیت‌های اجتماعی را پاسخگویی، قانون‌مداری، ارتقای عملکرد سازمان‌ها، رعایت اخلاق حرفه‌ای، ترویج سلامت اداری، توسعه برند و خوشنامی و ارزش آفرینی اجتماعی برشمرد و افزود: پیامد نهایی تمام این دستاورد‌ها خوب‌زیستی و رفاه اجتماعی است. وی در ادامه به تشریح فعالیت‌های مجموعه پاسارگاد در حوزه‌های مختلف مسئولیت‌های اجتماعی از جمله ساخت بیش از ۶۰ مدرسه و کتابخانه در مناطق محروم و سیل‌زده کشور، حمایت از نخبگان و جوانان در بخش توسعه علمی کشور و اثرگذاری بر مهاجرت معکوس نخبگان، توجه ویژه به حوزه سلامت و تأسیس بیش از ۷۵۰۰ تخت بیمارستانی با امکانات ویژه، تأسیس دانشگاه خاتم، احیای نام مدارس دارالفنون در مراکز استان‌ها و... بر اهمیت توسعه و کاربرد دانش در توسعه فرهنگی و اقتصادی کشور تأکید کرد.

تقدیر انجمن اتیسم ایران از حمایت های گروه پاسارگاد در

همچنین در این مراسم مهندس مجتبی خسروتاج رئیس هیأت مدیره انجمن اتیسم ایران ضمن بیان مراتب سپاس‌گذاری از مجموعه مدیران گروه پاسارگاد که همواره در کنار انجمن اتیسم هستند، درخصوص پیشبرد برنامه‌های آتی انجمن با تکیه بر حمایت‌های بانک پاسارگاد و سایر حامیان ابراز امیدواری کرد. رئیس هیأت مدیره انجمن اتیسم در ادامه به ظرفیت‌های گسترده بانک، گروه پاسارگاد و دیدگاه سازنده و تعالی‌گرایانه مدیران آن اشاره داشت.

تقدیر انجمن اتیسم ایران از حمایت های گروه پاسارگاد در

وی افزود مجموعه این عوامل باعث شد که حمایت‌های بانک پاسارگاد صرفا به بخش مالی خلاصه نشده و ابعاد مختلف و زیرساختی را در بر گیرد. وی در ادامه تقویت سرمایه معنوی انجمن با الگوبرداری از بانک پاسارگاد را بسیار ارزشمند دانست و از گروه پاسارگاد قدردانی کرد. در ادامه این رویداد مسیر حرکت انجمن اتیسم، فعالیت‌ها و دستاورد‌های بدست آمده، توسط کارشناسان این انجمن ارائه شد که بر‌اساس آمار‌ها و اطلاعات بیان شده پنجره‌های باز شده توسط گروه پاسارگاد تأثیر چشمگیر و سازنده‌ای در توسعه خدمات انجمن داشته است که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• تمرکز بر شناسایی زودهنگام کودکان طیف اتیسم که از ۶۴ کودک در سال ۹۹ به ۷۳۹ کودک در سال جاری افزایش یافته است.
• ارتقا پرونده‌های الکترونیک ثبت شده پس از ایجاد سامانه رجیستری توسط گروه پاسارگاد (از ۳۹ پرونده به ۳۱۷۵ پرونده) و توسعه گستره ثبت پرونده‌ها در بخش‌های مختلف کشور
• افزایش ۱۱۷ درصدی در پذیرش کودکان زیر ۶ سال
• صدور کارت هوشمند برای ۲۲۷۱ فرد دارای اتیسم. این کارت با ویژگی‌های خاصی طراحی شده است که علاوه بر قابلیت کارت‌های بانکی معمولی جهت واریز مبالغ مشخصی برای فرد تحت پوشش، قابلیت استفاده به‌عنوان کارت شناسایی، قابلیت اتصال به پرونده سامانه الکترونیک سلامت فرد (اطلاعات شناسنامه‌ای، دارویی، وضعیت خانواده، پرونده پزشکی و...) را با استفاده از QR کد طراحی شده بر روی کارت دارد.
• ارزیابی جامع پزشکی و توانبخشی کودکان طیف اتیسم توسط گروه پاسارگاد
• توسعه چشم‌گیر آگاهی بخشی عمومی جهت پذیرش و درک خانواده‌های اتیسم در جامعه (توسعه از ۵ درصد به ۲۶ درصد جمعیت)
• راه‌اندازی واحد مرکز مشاوره تلفنی اتیسم و پاسخگویی به بیش از ۱۸۷۲۰۰ تماس در سال که منجر به کاهش ۴۰ درصدی در مراجعه حضوری به انجمن شده است.
در ادامه پس از ارائه گزارش در مورد توانبخشی کودکان تحت حمایت، پنجره‌های بسته مانده کودکان زیر ۷ سال کل کشور (کودکانی که نیاز به توانبخشی دارند، ولی حمایتی از آن‌ها صورت نپذیرفته است) مرور و ظرفیت‌های انجمن اتیسم ایران و همچنین برنامه‌های سال جدید (۱۴۰۲) مطرح شد.

تقدیر انجمن اتیسم ایران از حمایت های گروه پاسارگاد در

در انتهای مراسم به پاس حمایت‌های بی‌دریغ و الگوسازی جهت امید بخشی به دنیای متفاوت کودکان اتیسم، لوح شاخص دوستدار اتیسم به جناب آقای دکتر مجید قاسمی مدیرعامل محترم بانک پاسارگاد اهدا شد و همچنین با اهدا لوح به دکتر راحله شهرابی مدیر امور حوزه راهبری و روابط عمومی بانک پاسارگاد، دکتر شهاب جوانمردی مدیرعامل هلدینگ فناپ، دکتر علیرضا صادق‌آبادی مدیرعامل شرکت گسترش انرژی پاسارگاد و دکتر سجاد مخبر مدیرعامل هلدینگ نسیم سلامت پاسارگاد از همراهی خالصانه و همیشگی گروه پاسارگاد تقدیر به عمل آمد.

تقدیر انجمن اتیسم ایران از حمایت های گروه پاسارگاد در

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از روابط عمومی بانک پاسارگاد / سایر منابع

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
0
0
خدا خیرشون بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
0
0
این حجم کار در بحث مسئولیت اجتماعی جای تقدیر داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین