پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۹۹۲
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۶
صرف داشتن رابطه استخدامی با دولت و چند لابی ریز و درشت، می شود زمینه ساز کسب پست های معاونی و وزارت و وکلات توسط بعضی ها؟ از آقای محتشمی پور می پرسیم که تا حالا کارگاه برش سنگ را از نزدیک دیده است؟ می داند چند مدل دستگاه داریم؟ می داند که بدلیل محدودیت عرض تیغه، فلت های تولیدی از اندازه خاصی نمی توانند بزرگتر باشند؟ می داند دز زمینه ساب واقعا مشکل داریم؟ می داند که بخش زیادی از دستگاه های موجود در کشور ، از رده خارج هستند؟ بی سوادی یا کم اطلاع ؟ فیلم بازی می کنی یا واقعا به حرفت ایمان داری؟

شعارسال: رضا محتشمی‌پور، معاون امور معادن وزیر صمت در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های ساختمانی، معدن، ماشین آلات و تجهیزات مربوطه در جمع خبرنگاران گفت: سهم صنعت سنگ تزئینی در ارز آوری کاهش پیدا کرده، اما به دنبال افزایش ظرفیت‌ها هستیم که از جمله آن‌ها اصلاح مقررات محدود کننده و حضور در بازار‌های جهانی است.

در بخش سنگ  کمبود ماشین‌آلات و محدودیت فناوری نداریم ؟ + اطلاعات را کی بهت داده آقای معاون

او با اشاره به ظرفیت نمایشگاه بین‌المللی افزود: نمایشگاه بین‌المللی یک گام رو به جلو بود، در حقیقت رونمایی از محصولات ظرفیت‌ها را نشان می‌دهد. در بخش ماشین‌آلات جای کار جدی وجود دارد و باید شاهد فعالیت بیشتر از این در حوزه مذکور باشیم. همچنین در نمایشگاه شهر آفتاب ظرفیت‌های مناسبی برای برگزاری نمایشگاه‌ها وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ها در راستای اعتلای صنعت کشور استفاده کرد.

محتشمی‌پور در مورد  تصریح کرد: خام فروشی با آنچه در صنعت سنگ اتفاق می‌افتد همخوانی ندارد، تولید سنگ از داخل معدن شروع می‌شود. در کلان بخش معدن میزان صادرات سنگ کمتر از یک در صد است. البته در کشور‌هایی نظیر چین میزان صادرات بیش از این است. گفتین است ظرفیت‌های خوبی در کشور وجود دارد و مسئله اصلی در حوزه سنگ مربوط به بازار و حضور در بازار‌ها است در حقیقت در کشور کمبود ماشین‌آلات و محدودیت فناوری نداریم.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت گسترش، تاریخ انتشار: 8خرداد1402، کدخبر: 295902295902، www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین