پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۰۵
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در باره مقصر بودن قطار مسافربری رجاء گفت: رجاء در حادثه رخ داده مقصر نبود و حتی خسارت دیده است.

شعار سال:

تقی نوربخش در پاسخ به پرسشی درباره بدهی 4250 میلیارد تومانی تأمین اجتماعی به وزارت بهداشت گفت: رقمی که بابت درمان هزینه کردیم در سال 95، 7900 میلیارد تومان است که 2700 میلیارد تومان در مراکز ملکی و 5200 میلیارد تومان بابت خرید خدمات مصرف شده است.

 البته یک سوم خرید خدمات بر عهده خودمان است.نوربخش ادامه داد: از این 5200 میلیارد تومان، 2900 میلیارد تومان به بیمارستان‌های دانشگاهی و 2300 میلیارد تومان به سایر مراکز پرداخت شده است.وی با بیان اینکه در سال 94 با حداکثر هزینه‌های طرح تحول روبه‌رو بودیم گفت: از سوی دیگر همواره در هر سال بخشی از پرداخت‌ها مربوط به ماه‌های گذشته است.

در حال حاضر تا مرداد بدهی داروخانه‌ها و تا خرداد ماه مطالبات پزشکان و 60 درصد بدهی دانشگاه‌ها را تا خرداد و صددرصد بدهی دانشگاه‌ها را تا بهمن ماه پرداخت کرده‌ایم. ماهانه 500 میلیارد تومان به وزارت بهداشت می‌دهیم. اگر اسناد را تا شهریور تحویل داده باشند 2700 میلیارد تومان به وزارت بهداشت بدهکاریم و رقم بدهی ما 4000 میلیارد تومان نیست.

وی در پایان از افتتاح شعبه اقماری تأمین اجتماعی در خانه سینما به منظور تسهیل خدمت‌رسانی به هنرمندان خبر داد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه ایران
، تاریخ انتشار 7 آذر 1395، شماره انتشار: 6369 شماره صفحه: 4
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین