پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۳۱۸
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸
رسانه بعنوان رکن چهارم دموکراسی در حال نشان دادن قدرت واقعی خود است. این امر مسلما به مذاق برخی از اهالی و اصحاب قدرت خوش نمی آید و یکی از آسان ترین راه های ضد قانونی، ترساندن و تهدید جانی جماعت خبرنگار است. خبر می رسد که تعدادی از فعالان مجازی و اهالی رسانه اصلاح طلب در شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد توسط فرد یا افراد نامعلومی با شلیک اسلحه ساچمه‌ای مصدوم شدند. موضوعی که موضع گیری شفاف و قاطع وزارت ارشاد را در کنار پیگیری های انتظامی و امنیتی ، طلب می کند.

شعارسال: حوالی ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه شب پنجشنبه، ۱۱ نفر از فعالان مجازی و رسانه‌ای اصلاح طلب در شهرستان گچساران توسط فرد یا افراد ناملعومی مورد اصابت گلوله ساچمه‌ای قرار گرفتند.

خبرنگار کشی با تفنگ ساچمه ای در گچساران + ضرورت موضع گیری قاطعانه وزارت ارشاد

این شلیک ساچمه‌ای باعث مصدومیت شش نفر از این افراد با نام‌های میلاد محمدی، ضعیم موسوی، عباس الهی و میثم سینا شده است.

ضعیم موسوی و میلاد محمدی در بیمارستان شهید رجایی دوگنبدان، عباس الهی در بیمارستان شرکت نفت و میثم سینا بصورت سرپایی در همان ساعات اولیه در بیمارستان شهید رجایی معالجه و مرخص شد، اما همچنان ساچمه در شانه دارد.

عباس عبدی، مهرداد علی پور، ایمان قاسمی، مهدی رمضانی و فربد یوسفی، تراب زمانی و ایمان راهی از دیگر فعالان مجازی و رسانه‌ای بوده‌اند که در کنار مصدومان این حادثه و در نشست دوستانه‌شان حضور داشته‌اند.

نیروی انتظامی گچساران به مردم این شهرستان و این فعالان قول داده که این فرد یا افراد ناشناس بزودی شناسایی و بازداشت شوند.

"علیرضا کفایی" فعال سیاسی اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویراحمد در یادداشتی با اظهار تاسف از این اتفاق نوشت: باید این فعل خطرناک قبل از آنکه رو به گسترش برود را متوقف کرد.

او در این یادداشت از نهاد‌های امنیتی و انتظامی گچساران خواسته است تا هرچه سریعتر وارد عمل شوند و مقصر را شناسایی و معرفی کنند.

این فعال سیاسی از ملاقات خود با میلاد (اردشیر) محمدی فعال رسانه‌ای و مجازی اصلاح طلب که ۱۵ ساچمه از این شلیک را در بدن دارد هم خبرداده و نوشته است: در عیادت از آقای محمدی ضمن اینکه از حال او خبردار شدم، اما از تیراندازی بسوی وی عمیقا نگران شدم، فعلا در بیمارستان بستری و زیر نظر پزشک است، حال عمومی وی رو به بهبودی است و امیدوارم هرچه زودتر سلامتی کامل خود را یافته و فرد یا افراد خاطی هم مشخص شوند.

شهرستان گچساران از شهرستان‌های ششگانه گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود که با یاسوج مرکز این استان حدود ۱۲۰ کیلومتر فاصله دارد.

تعداد بازدید : 3

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 20خرداد1402، کدخبر: 1365823، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین