پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۶۵۹
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳
معاون اجرایی رئیس جمهوری گفت خط دوم ریلی قزوین - زنجان تا هفته دولت سال آینده با تامین منابع مورد نیاز به بهره برداری می‌رسد.

شعارسال: محسن منصوری در سفر به استان زنجان ضمن بازدید از خط ریلی قزوین- زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بخش‌هایی از مسیر بصورت کامل اجرایی شده و بخش‌های دیگر هم دردست اقدام است.

افتتاح خط دوم ریلی قزوین-زنجان تا هفته دولت سال آینده

وی افزود: این پروژه به عنوان یکی از پروژه‌های ملی به حساب می‌آید و از خطوط اصلی مسافری و باری کشور محسوب می‌شود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور افزود: با تکمیل خط دوم این مسیر ریلی علاوه بر افزایش ظرفیت حمل بار و مسافر در این محور، سرعت سیر قطار‌ها هم افزایش خواهد یافت که به لحاظ اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی حائز اهمیت است.

سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری اضافه کرد: اصل تصمیم در سفر اول رئیس جمهور محترم به استان زنجان منعقد شده است و باید پیگیری‌ها برای پیشرفت این پروژه با سرعت ادامه پیدا کند.

وی افزود: برای تکمیل این پروژه یک‌هزار و سیصد میلیارد تومان اعتبار نیاز هست که ان‌شاءالله با تدابیر اتخاذ شده از طریق منابع مختلف تا یک‌سال آینده تامین خواهد شد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری پانا، تاریخ انتشار: 30خرداد1402، کدخبر: 1380498، www.pana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین