پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۳۹۰۳۶۷
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳
انتصابات کیلویی و بدون پشتوانه، حضور مدیرانی که بعضا حتی فاقد شناسنامه شفاف حرفه‌ای هستند. مشتی غلو و تفاهم نامه و عملکردی که فقط بشکل شعار می‌بینیم. چرا کسی نمی‌خواهد بپذیرد که سنت اداره معاونت امور تعاون از دوره کبیری به بعد، سنت انتصابی غلطی است. چرا نهاد‌های نظارتی و بازرسی نمی‌خواهند به این حجم کم کاری، قصور، تقصیر، اهمال و ترک فعل ورود کنند. به زودی شاهد افشاگری‌های مستند از وضعیت معاونت امور تعاون خواهید بود. مکرر هشدار دادیم و کسی جدی نگرفت. امیدواریم اسباب گلایه‌ها و پیغام و پسغام را فراهم نکند. آقای مسکنی بشکل شفاف از شرایط فعلی شروع خواهیم کرد. مسکنی معتقد است که بودجه بخش تعاون به ۱۰۲ هزار میلیارد تومان رسیده است. پس کجاست خروحی‌ها؟

شعار سال: مهدی مسکنی با بیان این که برای توانمندسازی تعاونی‌های فعال و اعطای تسهیلات متناسب با هر تعاونی، تعاونی‌های کشور رتبه بندی خواهند شد، افزود: تعاونی‌ها متناسب با بکارگیری اشتغال و ظرفیت موجود در صادرات، رتبه بندی می‌شوند.

بخش تعاون، شعار، غلو، تفاهم نامه و فروپاشی که کسی دوست ندارد واقعیتش را قبول کند
وی برطرف کردن مشکلات و ایجاد اشتغال در تعاونی‌های کشور را از اولویت‌های دولت سیزدهم برشمرد و گفت: برای رفع موانع موجود در حوزه فعالیت شرکت‌های تعاونی دانش بنیان و احیای فعالیت آن‌ها به طور خاص، حمایت‌های قانونی و تسهیلاتی صورت می‌گیرد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنانش یکی از مشکلات در حوزه فعالیت‌های اقتصادی را آموزش عنوان کرد، گفت: بسیاری از شرکت‌ها نحوه دریافت وام را نمی‌دانند و در نهایت یک بدهکار به جامعه معرفی می‌شوند که باید در این زمینه آموزش‌های لازم ارائه شود.

مسکنی با اشاره به اینکه تعاونی‌ها نیز باید در بانک توسعه و تعاون گردش مالی داشته باشند، افزود: در این چرخه اقتصادی همگان باید به هم کمک کنند و صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون نیز دریافت و پرداخت تسهیلات را تسهیل می‌کند و انتظار داردیم که متقاضیان نیز گردش مالی را در این بانک داشته باشند.

وی با اشاره به بودجه بخش تعاون گفت: پس از ۱۱ سال، بخش تعاون توانست ۲۵ درصد از تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ را به خود اختصاص دهد و مبلغ ۱۰۲ هزار میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری بازار، تاریخ انتشار:۲۰ تیر ۱۴۰۲، کدخبر: ۲۳۰۸۳۴، www.tahlilbazaar.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین