پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۴۱۱
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور احکامی، سرپرست معاونت هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت و مشاوران جدید خود را منصوب کرد. محمدمجید فولادگر دانش‌آموخته رشته آینده پژوهی دانشگاه امیرکبیر در مقطع دکتراست.

شعارسال: در حکم عباس علی‌آبادی، محمدمجید فولادگر به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت منصوب و معرفی کرد.

انتصاب محمدمجید فولادگر به سرپرستی معاونت هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت

محمدمجید فولادگر دانش‌آموخته رشته آینده پژوهی دانشگاه امیرکبیر در مقطع دکتراست؛ رئیس پژوهشکده چشم‌انداز و آینده پژوهی مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدیرکل هماهنگی‌های ویژه دفتر رئیس جمهور و مدرسی رشته آینده پژوهی در دانشکده مدیریت، علم و فن‌آوری دانشگاه امیرکبیر از جمله سوابق اجرایی و علمی سرپرست جدید معاونت هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین در احکامی جداگانه، «علی نبوی» و «یونس سلمانی» را به‌عنوان مشاوران خود در این وزاتخانه معرفی و منصوب کرد.

«علی نبوی» پیش از این معاون وزیر و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) را برعهده داشت و «یونس سلمانی» هم معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت بود.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تحلیل بازار، تاریخ انتشار: 19تیر1402، کدخبر: 230720، www.tahlilbazaar.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین