پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۳۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۶
ضعف مشهود فعالیت نهادهای نظارتی و بازرسی در دستگاه های اجرایی در حوزه هایی نظیر انتصابات ،فرآیندها ، برنامه ها و عملکردها، مقابله با فساد و غیره، کار دست توسعه ملی داده است. اخیرا ادعا شده که مسئول دفتر مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس ، دیپلمه می باشد. هرچند بدلیل عدم آشنایی با عملکرد او ، نمی توانیم قضاوت درستی داشته باشیم، اما به ظاهر ، نظامات مربوطه در این شرکت نباید رعایت شده باشد. چرا که شرکتی با ان حجم فعالیت ، نمی تواند توسط یک نیروی دارای تحصیلات دیپلم، هماهنگ سازی راهبردی شود.

شعارسال: مسئول دفتر دیپلمه مدیرعامل شرکت نفت وگاز پارس حاشیه‌های متعددی را در این شرکت مهم و دارای پروژه‌های حیاتی در میدان گازی پارس جنوبی ایجاد کرده بطوریکه اکثر اقدامات مدیرعامل در جابه جائی افراد و امور پروژه‌ها تحت نفوذ وی انجام می‌شود.

ادعای دیپلمه بودن مسئول دفتر مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس! + سوال از صلاحیت ها و توانمندی ها؟

بدلیل اشرافیت اندک بر توانمندی این فرد، در خصوص ادعای رسانه نفت ما قضاوت ننموده و منتظر دریافت توضیخات از کلیه ذی نفعان و ذی مدخلان هستیم.

توضیحات تکمیلی برای بهره برداری بیشتر از خبر:

شرکت نفت و گاز پارس به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران در اول دی ماه 1377 تأسیس شد. اهمیت تسریع در بهره‌برداری از میدان مشترک پارس جنوبی به عنوان بزرگترین مخزن گازی کشور و جهان که به تنهایی نیمی از ذخائر گاز طبیعی ایران را در خود جای داده است؛ ایجاب می‌کرد که سازمانی مستقل با ساختار اجرایی ویژه جهت راهبری آن ایجاد شود. در این راستا شرکت نفت وگاز پارس (سهامی خاص) طبق بند (الف) ماده 5 اساسنامه شرکت مهندسی و توسعه نفت در ارتباط با توسعه میدان پارس جنوبی به همراه کلیه نفرات و امکانات موجود و حساب‌های مربوطه به این شرکت منتقل شد.این شرکت مسئولیت توسعه تمامی فازهای میدان گازی پارس جنوبی در بخش‌های پالایشگاهی و فراساحل و همچنین توسعه میادین گازی فرزاد، بلال، کیش، پارس شمالی، گلشن و فردوسی و لایه نفتی پارس جنوبی را داراست.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت نفتی ها، تاریخ انتشار: 18تیر1402، کدخبر: 156563، www.naftema.com / سایر منابع .

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
0
0
سلام.متاسفانه اخیرا با خبر شدیم مسول بسیج نفت و گاز منطقه آقای عباسی فر که فردی دلسوز و به پاکدستی مشهور هستند از مسولیت سازمانی برکنار شده و جای تامل و تاسف دارد!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین