پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۸۵۴
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴
ثبت‌نام اربعین در سامانه سماح برای افراد زیر ۱۸ سال امکان‌پذیر شد. معاون عتبات سازمان حج و زیارت می‌گوید: این افراد می‌توانند به عنوان یکی از اعضای گروه به زیارت اربعین مشرف شوند.

شعارسال: ثبت‌نام متقاضیان زیارت اربعین در سامانه سماح از چهارم مرداد آغاز شده است و افراد می‌توانند با مراجعه به این سامانه و ورود شماره تماس به نام خود، نسبت به قطعی کردن ثبت‌نام اقدام کنند.

*افراد زیر ۱۸ سال نمی‌توانند انفرادی به زیارت اربعین بروند

با توجه به ممنوعیت فروش سیم‌کارت به افراد کم‌تر از ۱۸ سال، در روز‌های اخیر امکان ثبت‌نام کودکان و نوجوانان در سامانه سماح وجود نداشت.

حل مشکل ثبت‌نام اربعین ۱۴۰۲ در سامانه سماح برای افراد زیر ۱۸ سال

حمیدرضا محمدی، معاون عتبات سازمان حج و زیارت می‌گوید: با برنامه‌ریزی انجام شده، مشکل ثبت‌نام افراد زیر ۱۸ سال در سامانه سماح برطرف شد و این افراد هم می‌توانند به عنوان یکی از اعضای گروه به زیارت اربعین مشرف شوند.

با تصمیم ستاد اربعین، افراد زیر ۱۸ سال باید به صورت گروهی راهی عراق شوند و امکان سرگروه شدن و سفر انفرادی ندارند. بر همین اساس، این افراد باید با هماهنگی و انتخاب گروه عازم این سفر شوند و سرگروه اسامی این افراد را وارد و هزینه بیمه را بپردازد تا ثبت‌نام آن‌ها قطعی شود.

*امکان ثبت‌نام گروهی اربعین با ظرفیت ۴۰ نفر

امسال در سامانه سماح امکان ثبت‌نام از متقاضیان زیارت اربعین به صورت گروهی تا ۴۰ نفر مهیاست و ستاد مرکزی اربعین هم از مردم می‌خواهد به صورت گروهی عازم زیارت اربعین شوند.

 سفر اربعین از اول صفر/ ۲۷ مرداد آغاز می‌شود و همه متقاضیان زیارت اربعین باید در سامانه سماح نام‌نویسی کنند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 8مرداد1402، کدخبر: 14020507000669، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین