پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۹۰۹۳۲
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
انحصار در تمام دنیا رویه‌ای کثیف و ضد تولید در روند خدمات رسانی محسوب می‌شود. تمام دنیا با رویکردی ضد انحصار در قوانین خود به رصد و کم رنگ سازی این شیوه نادرست تولید و ارایه خدمات، مشغول هستند. اما در کشور ما برخی از شبه دولتی‌ها و خصولتی ها، گند کار را دراورده اند. چقدر پلشت است که برای ۲۰ هزار تومان یا نیم دلار، تلفن منزلت را قطع کنند. توهین به شعور انسان و انسانیت انسان نیست؟ حالا لطف کرده اند و این مبلغ را به ۶۰ هزار تومان رسانده اند. خدا به شما رحم کند که در سال‌های آتی و در گام دوم انقلاب، ان شاالله و به لطف خدا قدرت را در دست بگیریم. خدا به مدیران دولتی و خصولتی خائن به جمهوریت، اسلامیت و انقلاب رحم کند. اگر بیت المال را کابین زنان تان هم کرده باشید، از دست تان بیرون می‌کشیم. نفرین خدا بر جماعتی از مدیران اجرایی باد که با مغز فندقی، چیزی جز خالی کردن جیب مردم به اسم تامین منافع سازمان و تداوم انحصار کثیف بدون کمترین توجه به حال مردم، نمی‌دانند. به حکم شریعت و قانون، فقط خدا برای سال‌های اتی به شما رحم کند. نه تهدید می‌کنیم و نه فرار به جلو. ۳۰۰ هزار نفر کشته شدند تا بعضی از بی لیاقت‌ها، امروز سرکار مدیریتی باشند؟

شعارسال: حدنصاب کارکرد تلفن ثابت بر اساس مصوبه ۲۰۷ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، درصورت‌عدم پرداخت بدهی طی دو ماه یا رسیدن به مبلغ ۲۰هزارتومان در میان دوره بود که با تحقق یکی از این دومورد، شرکت مخابرات ایران موظف به قطع تلفن مشترکین به صورت یکطرفه بود، اما با ابلاغ مصوبه ۳۴۶ کمیسیون تنظیم مقررات، مبلغ حدنصاب قطع یکطرفه تلفن به نفع مشتریان در سراسر کشور تا ۳ برابر افزایش یافت.

افزایش سه برابری حدنصاب کارکرد تلفن ثابت و شرایط قطع یا توقف ارائه سرویس + خجالت بکشید از این شیوه برخورد با مردم

با اجرای این مصوبه، بیش از ۷۰ درصد مشتریان دچار قطعی میان دوره نخواهند شد. همچنین با اجرای مصوبه شماره ۳ جلسه ۳۴۶ کمیسیون تنظیم مقررات و در چارچوپ اجرای مصوبه دریافت هزینه مابه التفاوت ماهانه تلفن ثابت و با هدف رضایت مشتریان مصوبه قبلی اصلاح شد.

پیش از این مطابق با مصوبه شماره ۳ جلسه ۲۰۷ سازمان تنظیم مقررات، خدمات ارائه شده بر بستر تلفن ثابت به مشتریان درصورت‌عدم پرداخت بدهی توسط مشتری به دوصورت متوقف می‌شد که با مصوبه جدید این کمیسیون، مبلغ حدنصاب قطعی برای مشتریان افزایش یافت.

طبق اعلام شرکت مخابرات ایران، بر اساس مصوبه جدید شرایط قطع یا توقف ارائه سرویس در دو حالت اتفاق می‌افتد: اول، عدم پرداخت صورتحساب، طی دو ماه متوالی (با هر مبلغ بدهی) و یا رسیدن مبلغ قبض قابل پرداخت در تهران به مرز ۶۰۰ هزار ریال طی ماه (میان دوره) و در سایر شهر‌ها به ۴۵۰ هزار ریال طی ماه (میان دوره) برای ارائه خدمات در مراکز استان‌ها، ۳۰۰ هزار ریال در سایر شهر‌ها و ۲۵۰ هزار در روستا‌ها موجب قطع یک طرفه تلفن می‌شود.

گفتنی است برای تلفن‌های دارای ودیعه همچنان سقف اعتبار یا حد نصاب ۸۰ درصد ودیعه و برای مشتریان خوش حساب و با کارکرد بالا میانگین سه دوره صورتحساب مبنای اعتبار مشترکین خواهد بود. شرکت مخابرات ایران ضمن تشکر از مشتریان خود تقاضا دارد با پرداخت به موقع صورتحساب این شرکت را در اجرای طرح‌های توسعه‌ای یاری دهند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دیارمیرزا، تاریخ انتشار: 10مرداد1402، کدخبر: 797239، diyarmirza.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین