پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۳۹۱۳۹۹
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵
سخنگوی وزارت علوم برخی اخبار مبنی بر جذب ۱۵۰۰۰ هیات علمی به صورت مخفیانه و خارج از روند قانونی در دانشگاه‌ها را تکذیب کرد. علی شریفی زارچی، استاد دانشگاه شریف اخیرا با اشاره به جذب استادان هیئت علمی از یک جریان خاص در دانشگاه‌ها ادعا کرده بود: «در گروه‌های دانشگاهی سندی منتشر شد که نشان می‌دهد دولت رئیسی مخفیانه فرایند جذب ۱۵۰۰۰ عضو هیئت علمی همسو را به صورت سهمیه‌ای، فوری، و خارج از چارچوب علمی موجود دانشگاه‌ها آغاز کرده است.»

شعار سال: سخنگوی وزارت علوم برخی اخبار مبنی بر جذب تعدادی هیات علمی به صورت مخفیانه و خارج از روند قانونی در دانشگاه‌ها را تکذیب کرد.

واکنش وزارت علوم به خبر «جذب خارج از روند قانونی هیات علمی در دانشگاه‌ها»
دکتر علی شمسی پور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: تنها فرایند قانونی موجود برای جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه‌ها، مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و این فرایند توسط هیات‌های اجرایی جذب دانشگاه‌ها و با فراخوان سراسری انجام می‌شود.

سخنگوی وزارت علوم خاطر نشان کرد: هیچ راهکار دیگری برای جذب هیات علمی در دانشگاه‌ها وجود ندارد و این موضوع را تمامی اعضای هیات علمی می‌دانند.

وی در پایان تاکید کرد: بر این اساس هیچ فرایند مخفیانه برای جذب هیات علمی در دانشگاه‌ها وحود ندارد و نخواهد داشت.

 اخیرا خبری در فضای مجازی منتشر شده بود که وزارت علوم قصد جذب ۱۵۰۰۰ هیات علمی خارج از طی روند قانونی در دانشگاه‌ها را دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲، کدخبر:۱۴۰۲۰۵۲۹۱۸۱۷۲، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین