پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۹۲۸۹۵
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸
پس از حواشی ایجاد شده در مراسم فارغ التحصیلی پردیس کیش دانشگاه شریف، که در آن برخی از شرکت کنندگان بدون حجاب رسمی حضور داشتند رئیس پردیس این دانشگاه استعفا داد و رسول جلیلی، رئیس این دانشگاه نیز تغییر کرد و سیدعباس موسوی بعنوان سرپرست دانشگاه انتخاب شد. موسوی دانش آموخته مقطع کارشناسی مهندسی شیمی در سال ۷۸ در گرایش طراحی فرآیند‌های صنایع نفت بوده و کارشناسی ارشد مهندسی شیمی، گرایش مهندسی پلیمر را از شریف گرفته و دکتری مهندسی شیمی، گرایش مهندسی پلیمر را هم از دانشگاه صنعتی شریف در سال ۸۶ اخذ کرده است. برخی از منتقدین از زنجیره مدیران دارای تخصص شیمی در وزارت عتف، گلایه‌مند بوده و این نوع انتصابات را نشانی از ضعف تیم سازی زلفی گل و گرایش به سمت آشنایان رشته‌ای، می‌دانند.

شعارسال: علی شمسی پور سخنگوی وزارت علوم در توئیتی از انتصاب سیدعباس موسوی عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف به سرپرستی این دانشگاه خبر داد.

رئیس دانشگاه شریف تغییر کرد و «موسوی» سرپرست جدید دانشگاه شد + تکمیل حلقه و فتح وزارت عتف توسط متخصصان شیمی؟

بر اساس این گزارش، پس از حواشی ایجاد شده در مراسم فارغ التحصیلی پردیس کیش دانشگاه شریف، که در آن برخی از شرکت کنندگان بدون حجاب رسمی حضور داشتند رئیس پردیس این دانشگاه استعفا داد و رسول جلیلی، رئیس این دانشگاه نیز تغییر کرد.

موسوی سرپرست جدید دانشگاه شریف، دانشیار دانشکده مهندسی شیمی و نفت و دانش آموخته مقطع کارشناسی مهندسی شیمی در سال ۷۸ است که در گرایش طراحی فرآیند‌های صنایع نفت درس خود را گذرانده و کارشناسی ارشد مهندسی شیمی، گرایش مهندسی پلیمر را از شریف گرفته و دکتری مهندسی شیمی، گرایش مهندسی پلیمر را هم از دانشگاه صنعتی شریف در سال ۸۶ گرفته است.

وی سابقه مسئولیت حوزه ریاست مرحوم دکتر روستا آزاد و ریاست مرکز پژوهشی بیوشیمی دانشگاه را هم در کارنامه دارد.

نکته جالب توجه، نظراتی است که برخی از سایت‌های ارزیابی استاد بر اساس نظرات ارایه شده توسط بعضی از دانشجویان در خصوص دکتر سیدعباس موسوی داده اند. بعنوان نمونه برخی از دانشجویان در سایت https://rateostad.com گفته اند که: نمره درس رو معمولا با یک ترم تاخیر ثبت میکنن! یعنی شما اگر ترم ۱ باهاشون کلاس بردارین، شاید اواخر ترم ۲ نمره تون رو بدن کلا هر کار و نظری داشته باشن بدون کمترین توجهی به دانشجو انجامش میدن، برای مثال دقیقا جلسه آخر کلاس ما تصمیم گرفتند که توزیع نمرات رو کاملا تغییر بدن در کل غیر قابل دسترس و کاملا بی اهمیت به دانشجو هستن توصیه میکنم تا وقتی مجبور نشدید هرگز کلاسی با ایشون بر ندارید. دیگری گفته، دکتر رو تو دفترش نمی‌تونید پیدا کنید اغلب از بچه‌های خود دکتر که تو مرکز فناوری‌های غشایی دانشگاه (سوله پشت درب نقلیه دانشگاه) کار می‌کنن، می‌تونید بفهمید کی میاد.

رئیس دانشگاه شریف تغییر کرد و «موسوی» سرپرست جدید دانشگاه شد + تکمیل حلقه و فتح وزارت عتف توسط متخصصان شیمی؟

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین