پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۴۵۷
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
در مراسمی با حضور وحید خاوه‌ای مدیرعامل، معاونین و مدیران بنیاد علوی، بهمن علی بخشی به عنوان رئیس مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی معرفی و منصوب شد.

شعار سال: در مراسمی با حضور وحید خاوه‌ای مدیرعامل، معاونین و مدیران بنیاد علوی، بهمن علی بخشی به عنوان رئیس مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی معرفی و منصوب شد.

بهمن علی بخشی رئیس مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی شد


خاوه‌ای در این مراسم با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و انتظارات از روابط عمومی گفت: فعالیت‌های پرحجم بنیاد علوی در سراسر کشور، نیازمند اطلاع رسانی صحیح به هنگام و کار رسانه‌ای دقیق دارد که امیدواریم شاهد این اتفاق مهم در این دوره باشیم.

مدیرعامل بنیاد علوی بیان داشت: با توجه به گستردگی خدمات بنیاد علوی در سراسر کشور، مردم این مناطق گاهی اوقات از بسیاری خدمات و فعالیت‌های انجام سده بی اطلاع هستند که در این میان نقش روابط عمومی برای تنویر افکار عمومی، ارتباط دوسویه و اطلاع رسانی دقیق، پر رنگ‌تر و اثر گذار است.

معاون محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان تاکید کرد: استفاده از تمامی ظرفیت ها، بهره‌گیری از تجارب همکاران، تعامل و همراهی با سایر مجموعه ها، ایجاد صدای واحد و پاسخگویی مناسبت در مواجهه با افکار عمومی، بخشی از انتظارات از مرکز رسانه و روابط عمومی بنیاد علوی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت توسعه پویا، تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲، کدخبر: ۶۷۷۸۹، toseepooya.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین