پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۸۲
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
جلودارزاده، نماینده مردم تهران با اظهار تاسف نسبت به اتفاق غیر قانونی برای «محمود صادقی» گفت: جرم این مرد شریف تنها ایجاد یک فراکسیون در مجلس به نام «شفاف‌سازی» است. برخورد توهین آمیز به همراه خشونت با نماینده مردم نشانه بی قانونی در کشور است. اگر کشور به خانه ملت و نمایندگان احتیاجی ندارد بهتر است همه نمایندگان به اتفاق استعفا داده و راهی خانه‌هایشان شوند.

شعار سال: این دوره از مجلس، نمایندگان پای حقوقشان ایستاده و کوتاه نمی‌آیند. احترام به قانون اساسی و ذیل آن، اصول84 و 86 از وظایف قوه قضاییه است.

من با نظر رییس فراکسیون امید آقای عارف موافق هستم. طبق بیان ایشان باید اقدامات آقای صادقی در قانون نظارت بر نمایندگان بررسی شود و نظر بنده هم همین است.

وقتی مردم به پای صندوق های رای می روند و از میان نامزدها کسانی را انتخاب می کنند بدین معنی است که به آن‌ها اعتماد دارند و آنان را به عنوان وکیل خود راهی خانه ملت می کنند.

همه ما در کنار آقای صادقی نماینده شریف تهران ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم اتفاقی برایشان بیافتد. رای مردم و اعتماد آنها به ما امانتی است که باید حفظ شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری کاسیت خبر، تاریخ انتشار 9 آذر 95 ، کد مطلب: 13533: www.kassitkhabar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین