پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۹۳۳۳۶
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳
آموزش و پرورش ضمن غیرواقعی و جعلی خواندن ویدئو‌های منتشره در فضای مجازی درخصوص تنبیه بدنی دانش اموزان ایرانی بیان داشته است که این ویدئو‌ها یا تصاویر مربوط به گذشته بوده و یا مربوط به کشور ایران نیست. اموزش و پرورش نسبت به این موضوع حساسیت داشته و تنبیه بدنی به هر نحوی، خط قرمز وزارت آموزش و پرورش قلمداد گردیده و در کمتر از ۲۴ ساعت بررسی و افراد خاطی به هیات رسیدگی به تخلفات معرفی شده و لغو ابلاغ شده‌اند. ضمن تشکر از وزارت اموزش و پرورش از دوستان خوبمان (با تاکید بر شخص وزیر جناب دکتر رضا مراد صحرایی) می‌پرسیم که آیا خبر دارید بعضی از مدارس غیر انتفاعی شهر تهران تا ۵۰ درصد مبلغ شهریه مصوب، پول زورکی به اسم مشارکت می‌گیرند (تاکید می‌گردد، مجزا از هزینه‌های احتمالی غذا و سرویس و غیره)؟ مسلما خبر دارید. سوال اینجاست که چرا خود را به خوابیدن می‌زنید؟ اگر ظرف ده روز کاری، اقدام اصلاحی یا اطلاع رسانی عمومی صورت نپذیرد، برای برخی از مدارس صاحب نام شهر تهران رسوایی بوجود آمده و با افشاگری صورت داده چالش‌های جدی برای جناب وزیر بدلیل اهمال ایجاد خواهد شد. در صورت تمایل به دریافت اطلاعات، با ما در تماس باشید.

شعارسال: وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که انتشار تنبیه بدنی دانش آموزان در فضای مجازی، تحریف شده، نادرست و کذب بوده و مربوط به مدارس ایران نیست.

حساسیت آموزش و پرورش به تنبیه بدنی و ادعای معرفی خاطیان به هیات رسیدگی به تخلفات و لغو ابلاغ آن‌ها + مشارکت ستانی زورکی مدارس غیرانتفاعی تا سرحد ۵۰ درصد شهریه مصوب چطور جناب مثلا وزیر؟

در این اطلاعیه آمده است، برخی از رسانه‌های معاند خارج از کشور در ادامه تلاش‌های ناموفق خود و در راستای جنگ شناختی و برای تصویرسازی منفی از معلمان فداکار و پرتلاش و ایجاد نگرانی برای والدین؛ به انتشار فیلم‌هایی از تنبیه دانش آموزان در مدارس کشور‌های دیگر و انتساب آن به مدارس ایران اقدام و در این راستا برخی حساب‌های وابسته به جریان نفاق و معاندین در رسانه‌های اجتماعی همزمان با انتشار گسترده فیلم تنبیه بدنی یک دانش آموز در کشور هند به عنوان مدارس ایران، نسبت به بازنشر برخی فیلم‌های تنبیه بدنی مربوط به سال‌های گذشته اقدام کرده‌اند.

این اطلاعیه می‌افزاید: تنبیه بدنی به هر نحوی، خط قرمز وزارت آموزش و پرورش است و موارد بسیار اندک تنبیه بدنی طی سال تحصیلی جاری، در کمتر از ۲۴ ساعت بررسی و افراد خاطی به هیات رسیدگی به تخلفات معرفی شده و لغو ابلاغ شده‌اند.

تلاش خانواده بزرگ تعلیم و تربیت ایران اسلامی؛ ایجاد بستری شاد همراه با آرامش برای فرزندان ایران اسلامی است و در این راه معلمان ارجمند از کلاس تا وزارتخانه؛ در حال تلاش شبانه روزی و جهادی مقدس برای پیشرفت هستند.

در بخش پایانی اطلاعیه آمده است: دشمنان دانش و فرهنگ ایران باید بدانند عموم مردم نسبت به این اقدامات دشمنان که برای تخریب وجهه معلمان کشور صورت می‌پذیرد، هوشیاری دارند و علیرغم این تلاش‌های مذبوحانه، معلمان ارجمند جایگاه والایی نزد آحاد جامعه دارند.

اخذ کمک‌های زورکی از اولیا در مدارس غیرانتفاعی شهر تهران تا ۵۰ درصد شهریه مصوب:

ضمن تشکر از وزارت آموزش و پرورش بابت حساسیت به بحث تنبیه بدنی، از دوستان خوبمان (با تاکید بر شخص وزیر جناب دکتر رضا مراد صحرایی) می‌پرسیم که آیا خبر دارید بعضی از مدارس غیر انتفاعی صاحب نام شهر تهران تا ۵۰ درصد مبلغ شهریه مصوب، پول زورکی به اسم مشارکت می‌گیرند (تاکید می‌گردد، مجزا از هزینه‌های احتمالی غذا و سرویس و غیره)؟ مسلما خبر دارید. سوال اینجاست که چرا خود را به خوابیدن می‌زنید؟ اگر ظرف ده روز کاری، اقدام اصلاحی یا اطلاع رسانی عمومی در خصوص این مهم صورت نپذیرد، برای برخی از مدارس صاحب نام شهر تهران رسوایی بوجود آمده و با افشاگری صورت داده چالش‌های جدی برای جناب وزیر بدلیل اهمال ایجاد خواهد شد. در صورت تمایل به دریافت اطلاعات ، با ما در تماس باشید. 

حساسیت آموزش و پرورش به تنبیه بدنی و ادعای معرفی خاطیان به هیات رسیدگی به تخلفات و لغو ابلاغ آن‌ها + مشارکت ستانی زورکی مدارس غیرانتفاعی تا سرحد ۵۰ درصد شهریه مصوب چطور جناب مثلا وزیر؟

نکته جالب توجه هم اینجاست که احمد محمود زاده رئیس مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش ضمن تائید غیرمستقیم این فعل غیرقانونی، غیر شرعی و غیر اخلاقی آنهم در نهاد تعلیم و تربیت، گفته است که مدارس غیردولتی برای اداره خود به نحو احسن از منابعی که دارند استفاده می‌کنند که این منابع هم از سوی مردم تأمین می‌شود. باید در راستای حمایت از مدارس غیردولتی به گونه‌ای عمل کنیم که از یک سو تاب آوری مردم در نظر گرفته شود و شهریه‌ها طوری نباشد که مردم قادر به پرداختن آن نباشند و از سوی دیگر شهریه آن‌چنان هم کم نباشد که مدرسه داری با مشکل مواجه نشود. شهریه مدارس باید کفاف هزینه‌ها و حقوق نیروی انسانی مدرسه را بدهد. محمود زاده تاکید کرده است که شهریه‌ها به صورت رسمی ابلاغ شده و اولیا هم کمک‌های داوطلبانه دارند؟!

حساسیت آموزش و پرورش به تنبیه بدنی و ادعای معرفی خاطیان به هیات رسیدگی به تخلفات و لغو ابلاغ آن‌ها + مشارکت ستانی زورکی مدارس غیرانتفاعی تا سرحد ۵۰ درصد شهریه مصوب چطور جناب مثلا وزیر؟

باید از جناب محمودزاده پرسید که کمک‌های داوطلبانه ایا اجباری است یا خیر؟ آیا تا ۵۰ درصد شهریه مدارس را بعنوان کمک داوطلبانه عمومی می‌توان در نظر گرفت؟ چنانچه ظرف ده روز کاری پاسخ شایسته دریافت نکنیم، افشاگری‌های با ذکر اسم مدارس می‌کنیم که تن و بدن خیلی‌ها را به لرزه درآورد. پیشنهاد معقول، اخلاقی و حرفه‌ای ما، ورود قانونی اموزش و پرورش جهت برخورد با این تخلف است. شرط بلاغ را گفتیم و بعد از طی مهلت داده شده، منتظر شما نخواهیم ماند و عواقب و پیامد‌های کار تماملا بر عهده شخص وزیر، روابط عمومی اموزش و پرورش و شخص جناب محمودزاده خواهد بود.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین