پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۵۰۱
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس گفت: فرصت یک هفته‌ای به وزارت جهاد کشاورزی و سایر مسئولان مربوطه می‌دهیم تا در خصوص کنترل بازار و ایجاد ثبات در قیمت گوشت و مرغ تصمیم دقیق و درستی اتخاذ کند.

شعارسال: حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به گرانی گوشت قرمز و مرغ در بازار گفت: با توجه به اینکه قیمت گوشت و مرغ دائما در حال افزایش است، فرصت یک هفته‌ای به وزارت جهاد کشاورزی و سایر مسئولان مربوطه می‌دهیم تا در خصوص کنترل بازار و ایجاد ثبات در قیمت گوشت و مرغ تصمیم دقیق و درستی اتخاذ کند.

اولتیماتوم یک هفته‌ای به وزیر جهادکشاورزی برای کنترل قیمت گوشت

وی ادامه داد: در صورت عدم توجه وزیر جهاد کشاورزی به وضعیت بازار گوشت و مرغ و عدم بازگرداندن قیمت‌ها، برای وی تصمیم گیری می‌کنیم. قیمت گوشت قرمز هر روز در حال افزایش بوده و هم اکنون به حدود هر کیلو ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. نمی‌توانیم شاهد رشد قیمت‌ها و کوچک شدن سفره مردم باشیم، اما کاری نکنیم.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس با بیان اینکه در آستانه عید نوروز و ماه رمضان قرار داریم و قیمت گوشت و مرغ باید به ثبات برسد، عنوان کرد: اگر درست و به موقع و با تدبیر برای مدیریت بازار عمل شود، ثبات قیمتی ایجاد می‌شود در غیر این صورت شاهد فراز و فرود‌های متعددی در قیمت‌ها خواهیم بود.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت شهرآرانیوز، تاریخ انتشار: 23دی1402، کدخبر: 205941، shahraranews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین