پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
دولت محترم این بار هم ما این مطالبه را از شما به خصوص رئیس دولت داریم که به این دغدغه ی رهبری و مردم رسیدگی شود و حرف ولی فقیه همانند شروط 9گانه ی برجام که بعضا رعایت نشد روی زمین نماند ما تا حصول نتیجه از پای نخواهیم نشست.

شعار سال: مقام معظم رهبری "باید افراد خاطی در بحث فیش های نجومی مجازات شوند" ، از ابتدای دولت یازدهم تا کنون موارد متعددی وجود داشته که هم مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام بارها تذکر دادند.

موضوعاتی مانند برجام، قراردادهای نفتی، وعده های اقتصادی، فیش های نجومی و...اشاره کرد که دولت یازدهم برای نگرانیهای مقام معظم رهبری کمیته های مختلفی تشکیل می داد که بعضا بی اثر هم بوده و دلسوزان نظام را هم دلواپس نامید.

یکی از این کمیته ها در تاریخ 23/3/95تشکیل شد که مربوط به فیش های نجومی بود اما از آن زمان تا به حال اتفاق خاصی رخ نداد و نجومی بگیران هم به دستگاه قضا معرفی نشدند حتی کار به جایی رسید که دولت یازدهم برخی نجومی بگیران را ذخیره ی انقلاب دانستند و خانواده ی انان نیز این حقوق را سهم خود از سفره ی انقلاب میدانستند.

از نظر نگارنده سهم سفره ی انقلاب مربط به اقشار ضعیفی است که حتی برای دادن یک قسط خود به بانک ها دچار مشکل هستند، اما ناکارآمدی این کمیته باعث شد بعد از گذشت حدودا 6ماه دوباره تذکر رهبر معظم انقلاب را در پی داشته باشد و مطالبه ی مردمی را از زبان ایشان شاهد باشیم.

عملکرد دولت یازدهم بعد از موضوعات مختلف اصحاب انقلاب را به این فکر وا میدارد که، دارندگان فیش های نجومی ذخایر انقلاب هستند مهم نیست، اینکه آمار بیکاری رو به رشد است مهم نیست، اینکه قرار دادهای نفتی فاجعه است مهم نیست، اینکه اقتصاد مقاومتی روی زمین مانده مهم نیست، اینکه چرخ هسته ای را پنچر کردیم به هوای باد شدن چرخ زندگی مردم اما جفتش پنچر شد مهم نیست؛ اینکه8هزار میلیارد اختلاس را معوقه اعلام کردید مهم نیست ، اینکه بعضی ها سهمشان را از سفره ی انقلاب میلیاردی برمیدارند مهم نیست.

مهم برای دولت لغو سخنرانی، لغو کنسرت، فیلترینگ شبکه های اجتماعی و از این دست موارد است که آن هم جای تامل دارد و دولت محترم این بار هم ما این مطالبه را از شما به خصوص رئیس دولت داریم که به این دغدغه ی رهبری و مردم رسیدگی شود و حرف ولی فقیه همانند شروط 9گانه ی برجام که بعضا رعایت نشد روی زمین نماند ما تا حصول نتیجه از پای نخواهیم نشست.

"
اطیعو الله و اطیعو الرسول و اولی الامر منکم

احمدی مقدم/ فعال دانشجویی استان البرز

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه خبر دانشجویان البرز(اسنا)، تاریخ انتشار 10 آذر 95 ، کد مطلب: 10193: www.snn.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
0
از فعال دانشجویی، انتظار محافظه کاری نمی ره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین