پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۹۳۸۷۸
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
اذهان عمومی ، اصغر ابراهیمی اصل را با افشاگری هایش درباره فساد توتال در ایران و رشوه به یکی از مقامات می شناسند. معاون وزیر سابق نفت، در حال حاضر معاونت همکاری های منطقه ای محمد مخبر( معاون اول رئیس جمهور) را عهده دار است. وی ادعاهای جالبی درباره خام فروشی نفت و محصولات جنبی ان دارد. گلایه مند از شیوه تصمیم گیری ها و انتصابات در وزارت نفت است. موضوعی که جای داردمورد توجه سازمان بازرسی و نهادهای امنیتی قرار گیرد.

شعارسال: اصغر ابراهیمی اصل معاون همکاری‌های منطقه‌ای معاون اول رئیس‌جمهور (معاون وزیر سابق نفت)، صحبت‌ها و ادعا‌های جالبی درباره خام فروشی‌ها در وزارت نفت و شیوه انتصابات در این وزارتحانه دارد. وی مدعی است که آلمانی‌ها یک میلیون تن اتیلن خام از ما وارد می‌کنند و با فرآوری آن ۶۵ میلیارد یورو درآمد دارند، ما هم فقط مشغول صادرات مواد خام هستیم. موضوعی که اگر مجلس دلسوزی وجود می‌داشت، وزیر را احضار می‌کرد و اگر نهاد نظارتی متعهد و تخصصی در کشور داشتیم، راست آزمایی این ادعا را در دستور کار قرار می‌داد.

تعداد بازدید : 3

در ۱۷ بهمن سال گذشته نیز اصغر ابراهیمی اصل مدعی شده بود که وزیر نفت هیچ کاره است؛ او اختیاری ندارد! جریانی بیرون از وزارت نفت همه امور وزارتخانه را تعیین می‌کند!

تعداد بازدید : 0


در ۲۵ بهمن ۱۴۰۱، اصغر ابراهیمی اصل بیان کرده بود، مسئولیت کار با چین در دولت سیزدهم میان آقایان خاندوزی، امیرعبداللهیان، آقامحمدی، مخبر، صفری و چند نهاد مختلف تقسیم شده و چینی‌ها نمی‌دانند با چه کسی در ایران طرف حساب هستند؟ این مسئله باید اصلاح شود. به گونه‌ای عمل کرده‌ایم که چینی‌ها فکر می‌کنند جدیتی در ایران برای گسترش روابط با چین وجود ندارد.

تعداد بازدید : 2

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از نود اقتصادی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین