پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۸۸۰
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
منیژه حکمت، فیلمساز و تهیه کننده سینمای ایران در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که شرکت فیلمسازی خود را بعد از ۲۸ سال فعالیت تعطیل کرده است. وی نوشت: «از تاسیس شرکت «بامداد فیلم» ۲۸ سال می‌گذرد و از حضور من در سینما حداقل ۴۰ سال، روز گذشته شرکت «بامداد فیلم» را بستم و دفتر تخلیه شد برای اجاره، جهت گذران حداقلی زندگی... تمام جوایزى که از سراسر دنیا دریافت کرده بودم از روی دیوار‌ها برچیده و میخ‌های بجا مانده روی دیوار‌ها نشان از مدیریت مجموعه شما دارد. سوال اینجاست که آیا وزارت ارشاد قادر به معرفی این فرد یا شرکت برای دریافت وام هم نبود؟ کمک های بلاعوض پیشکش.

شعارسال: منیژه حکمت، فیلمساز و تهیه کننده سینمای ایران در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که شرکت فیلمسازی خود را بعد از ۲۸ سال فعالیت تعطیل کرده است.

منیژه حکمت از تعطیلی دفتر فیلمسازی  «بامداد فیلم » ، بعد از ۲۸ سال خبر داد + آیا وزارت ارشاد قادر به حمایت نبود؟

حکمت همچنین نوشت: «از تاسیس شرکت «بامداد فیلم» ۲۸ سال می‌گذرد و از حضور من در سینما حداقل ۴۰ سال، روز گذشته شرکت «بامداد فیلم» را بستم و دفتر تخلیه شد برای اجاره، جهت گذران حداقلی زندگی... تمام جوایزى که از سراسر دنیا دریافت کرده بودم از روی دیوار‌ها برچیده و میخ‌های بجا مانده روی دیوار‌ها نشان از مدیریت مجموعه شما دارد.

اشکال بوجود آمده مختلف میخ‌ها و دیوار‌ها نشان از مصلوب کردن سینما و فرهنگ و هنر این سرزمین دارد. …. خوب میدانم در این چند سال کدام سمت تاریخ ایستاده ام و خوشحال و خوشبختم در این روزگار تلخ و سیاه برای روزمرگی تن به حقارت ندادم و نخواهم داد، شما و اعوان و انصارتان خوش باشید.

‏که این روزگار تلخ‌تر از زهر نیز می‌گذرد و ما به پشتوانه سینماگران بزرگمان عالیجنابان ‎ناصرتقوایی، ‎داریوش مهرجویی، بهرام بیضایی، عباس کیارستمی و بیشمار اهلی راستین فرهنگ و هنر این سرزمین، آگاهانه بر سر تعهد و شرافت حرفه‌ای خود ایستاده ایم.

برای تاریخ
۲۳بهمن ۱۴۰۲
منیژه حکمت

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت عصرایران، تاریخ انتشار: 23بهمن1402، کدخبر: 943159، www.asriran.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین