پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۱۶
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹
دبیر ستاد بهینه سازی مصرف انرژی و محیط زیست گفت: کشورهای اروپایی در کنفرانس بین المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و پاک با هدف انتقال دانش تکنولوژی و شناسایی شرکت‌های دانش بنیان داخلی شرکت می کنند.

شعارسال: صبوحی دبیر ستاد بهینه سازی مصرف انرژی و محیط زیست، با اشاره به کنفرانس بین المللی انرژی های تجدید پذیر اظهار داشت: این کنفرانس با حضور شرکت‌های معروف اروپایی که فعالیت‌های گسترده ای در حوزه انرژی های بادی، خورشیدی، زمین گرمایی و زیست توده طی سالیان گذشته انجام داده‌اند با دعوت این ستاد و با حمایت معاونت علمی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در این کنفرانس بین المللی شرکت‌هایی از کشورهای انگلیس، آلمان، دانمارک، ایتالیا، اتریش، فرانسه، چین و نروژ حضور دارند و در راستای انتقال تکنولوژی و توانمندسازی شرکت‌های دانش بنیان داخلی در این کنفرانس علمی شرکت می کنند.

صبوحی عنوان کرد: بومی سازی تجهیزات وسایل تجدیدپذیر توسعه فناوری، نوآوری در تعاملات بین الملل و ایجاد فرصت برای شناسایی شرکت‌های دانش بنیان داخلی از جمله اهداف اصلی برگزاری این کنفرانس بین المللی است.

وی گفت: به دست آوردن بازار هدف بین المللی برای محصولات تجاری شرکت های داخلی دانش بنیان از جمله دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس عملی در حوزه انرژی های پاک و خورشیدی است و این کنفرانس در تاریخ 16 آذر به مدت 2 روز برگزار می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 12آذر1395، کدخبر: 5881250: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین