پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۳۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۴
اوایل نوروز ۱۴۰۳ ، فیلم دیدار فرماندهان علیرتبه نظامی و انتظامی کشور با سیدحسن خمینی در دهه فجر ۱۴۰۱ ، به طور گسترده و با منشاء نامعلوم منتشر شده؛ و این گونه القا گردید که این فیلم مربوط به دیدار نوروزی ۱۴۰۳ فرماندهان نیروهای مسلح با ایشان است. با توجه به حساسیت موضوع انتظار می رفت که مسئله مورد توجه نهادهای خاص قرار گرفته و ارایه توضیح گردد. اما با گذشت حدود ۱۵ روز از ماجرا ، با سکوت خبری مواجه هستیم. همچنین کسی درباره گرمی این دیدار هم صحبتی نکرد و توضیحی داده نشد؟!

شعار سال:اوایل نوروز ۱۴۰۳ ، فیلم دیدار فرماندهان علیرتبه نظامی و انتظامی کشور با سیدحسن خمینی در دهه فجر ۱۴۰۱ ، به طور گسترده و با منشاء نامعلوم منتشر شده؛ و این گونه القا گردید که این فیلم مربوط به دیدار نوروزی ۱۴۰۳ فرماندهان نیروهای مسلح با ایشان است. با توجه به حساسیت موضوع انتظار می رفت که مسئله مورد توجه نهادهای خاص قرار گرفته و ارایه توضیح گردد. اما با گذشت حدود ۱۵ روز از ماجرا ، با سکوت خبری مواجه هستیم. همچنین کسی درباره گرمی این دیدار هم صحبتی نکرد و توضیحی داده نشد؟!

تعداد بازدید : 5

روزبه علمداری سردبیر جماران در واکنش به انتشار فیلم دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با سیدحسن خمینی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: امروز این فیلم به طور گسترده و با منشاء نامعلوم منتشر شده؛ به طوری که گویی همین روزها برگزار شده! در حالی که مربوط به حاشیه ی حضور فرماندهان علیرتبه نظامی و انتظامی کشور در حرم امام در دهه فجر ۱۴۰۱ است.

ادعای دیدار نوروزی ۱۴۰۳ فرماندهان نیروهای مسلح با سیدحسن خمینی با انتشار فیلم دیدار دهه فجر ۱۴۰۱ + سکوت سنگین نهادهای خاص و عدم ارایه توضیح

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
0
0
چرا تا حالا منتشر نشده بود اگرمال قبله؟ معنای این دیدار چی می تونه باشه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین