پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۸۴۷
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹
برای دومین بار اعضای مجمع تشخیص در قالب مستقلی برای تجدید میثاق با آرمان های امام به حرم رفتند. اولین بار در دی ماه ۱۳۹۶ بود که اعضا به ریاست مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی در چنین مراسمی شرکت کرده بودند.اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام روز گذشته در سالروز صدور حکم تأسیس این مجمع توسط امام، و البته همزمان با دهه فجر، در حرم امام خمینی حضور یافتند و این حضور با حاشیه هایی چند هم همراه بود. از نکات جالب در این مراسم حضور محمود احمدی نژاد در یک مراسم رسمی پس از مدتها بود. او که ماسک بر صورت داشت و تغییراتی در چهره اش نمایان بود، پس از شنیدن سخنان سید حسن خمینی و پیش از آغاز سخنان آیت الله آملی لاریجانی مراسم را ترک کرد.

شعارسال: اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام روز گذشته در سالروز صدور حکم تأسیس این مجمع توسط امام، و البته همزمان با دهه فجر، در حرم امام خمینی حضور یافتند.

حضور اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در حرم امام + حاشیه ها

این دومین بار است که اعضای مجمع در چنین قالب مستقلی برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام به حرم آمده بودند. اولین بار در دی ماه ۱۳۹۶ بود که اعضا به ریاست مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی در چنین مراسمی شرکت کرده بودند.

اعضای مجمع ابتدا در اتاق ملاقات‌های پاویون حرم امام حضور یافتند. پس از دقایقی یادگار امام حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی با ورود به حرم به خوشآمدگویی و گپ و گفت با میهمانان پرداخت. حجج مرتضی اشراقی، محمدعلی انصاری و علی کمساری نیز در این دیدار حضور داشتند.

پس از ورود آیت الله آملی لاریجانی هم دقایقی به طول انجامید تا اعضای مجمع برای ادای احترام به داخل حرم بروند.

در کنار ضریح امام حاضرین به اقامه نماز و قرائت قرآن پرداختند. سپس برای برگزاری مراسم اصلی به بیرون از ضریح رفتند.

از نکات جالب در این مراسم حضور محمود احمدی نژاد در یک مراسم رسمی پس از مدت‌ها بود. او که ماسک بر صورت داشت و تغییراتی در چهره اش نمایان بود، پس از شنیدن سخنان سید حسن خمینی و پیش از آغاز سخنان آیت الله آملی لاریجانی مراسم را ترک کرد.

از غایبان جلسه نیز می‌توان به آیت الله جنتی، آیت الله دری نجف آبادی، محسن اراکی، علی شمخانی، علی اکبر احمدیان، محمد صدر، محمد فروزنده، ایروانی، دانش جعفری، پرویز داودی، عباسعلی کدخدایی، غلامرضا آقازاده و احمد وحیدی اشاره کرد.

آیت الله شیخ حسن صانعی نیز از اعضای سابق و متوفای مجمع بود که اوایل امسال دار فانی را وداع گفت.

***

افشای دلیل کبودی صورت احمدی نژاد

تغییر ظاهری چهره محمود احمدی نژاد در جریان تجدید بیعت امروز رئیس و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با امام خمینی خبر ساز شد.

در این راستا، یکی از چهره های نزدیک به احمدی نژاد، در گفت و گو با رسانه دلیل کبودی زیر چشم احمدی نژاد را عمل پلک چشم اعلام کرد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت پرسون، تاریخ انتشار: 18بهمن1402، کدخبر: 599543، purson.ir/ سایر منابع

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین