پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه اعتبارات عمرانی به دو صورت تخصیص پیدا میکند گفت: تا کنون ۳هزار ۵۰۰میلیارد تومان اعتبارات طرحهای تملک دارایی به همه استانها تخصیص یافته است.

شعار سال:

صبح امروز محمد باقر نوبخت در صحن مجلس درباره اعتبارات تخصیص یافته به طرح های عمرانی گفت: اعتبارات به دو گونه ملی و استانی طبقه بندی شده اند، در قانون بودجه 95 ، 7000میلیارد تومان اعتبارات طرحهای تملک دارایی استانی تصویب شده است که تا مردادماه ماه 3500میلیارد تومان به همه استانها تخصیص داده شده است.

نوبخت با تاکید مجدد بر اینکه منابع مالی برای طرحهای عمرانی به دو شکل تخصیص پیدا می‌کند ادامه داد، تا کنون 27 هزار 500میلیارد تومان به صورت اسناد اوراق منتشر شده است، بنابراین وقتی به استانی اوراق واگذار میشود به منزله پول نقد است که در اختیار هر استان قرار میگیرد.

وی افزود، همچنین بر اساس قانون بودجه 95، 20هزار میلیارد تومان به طرحهای ملی تخصیص داده شده است.

در جلسه صبح امروز مجلس، دهقان نماینده مردم مشهد نسبت به اختصاص نیافتن بودجه عمرانی به استان خراسان رضوی به دولت تذکر داده بود.

گفتنی است، یکی از مشکلات در خصوص تخصیص بودجه‌های عمرانی و توسعه ای موضوع روستاها می‌باشد،‌ در همین خصوص دولت قصد دارد، با دریافت مجوز برداشت 1.5میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی برای اشتغال زایی در روستاها سرمایه گذاری کند.



با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 14 آذر 1395، کد مطلب:1257155 : www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
0
0
هر استان بطور متوسط 110 میلیارد تومان؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین