پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۵۹۹
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱
تشریح وضعیت اقتصادی کشور و عملکرد بودجه سال ۹۵ در کمیسیون برنامه و بودجه با حضور "نوبخت" و سیف
شعار سال: کمیسیون برنامه و بودجه ظهر امروز -یکشنبه- به منظور بررسی وضعیت اقتصادی کشور، عملکرد بودجه سال ۱۳۹۵ و ویژگی ها و آثار اقتصادی آن با حضور دکتر محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و دکتر ولی ا.. سیف رئیس کل بانک مرکزی تشکیل جلسه داد.

نماینده مردم اردکان با اشاره جلسه امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در کانال تلگرامی خود گزارشی به شرح زیر نوشت:

در این جلسه عنوان شد اعتبارات عمرانی سال ۹۵ با رقم ۴۲ هزار میلیارد تومان، ۶۸ درصد نسبت به سال ۹۴ رشد داشته است که از این میزان ۲۴ هزار میلیارد تومان به سرمایه دولت نزد بانک ها افزوده شده و ۱۵ هزار میلیارد تومان نیز از بدهی دولت به پیمانکاران پرداخت گردیده است.

عضو ناظر شورای پول و اعتبار ادامه داده است: همچنین گفته شد بنا به گزارش سازمان برنامه و بودجه؛ پیش بینی رشد اقتصادی کشور درسال ۹۵ با احتساب نفت، ۵ درصد و نرخ تورم ۹ درصد بود اما مرکز آمار در نه ماهه اول سال گذشته، رشد اقتصادی با لحاظ فروش نفت را ۷/۲ درصد و بدون نفت را ۵ درصد و نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به اسفند سال ۹۵ را ۶/۸ درصد اعلام نموده است.

"تابش" در آخراضافه می‌کند: از دیگر شاخص های اقتصادی مطرح شده در این جلسه را می توان به رشد نقدینگی سالیانه ۲۴ درصدی تا آخر بهمن ماه ۹۵ ، حجم تسهیلات ۴۷۷ هزار میلیارد تومانی پرداختی یازده ماهه بانکها و حجم نقدینگی حدود ۱۲۰۰ هزار میلیارد تومان اشاره کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 20 فروردین 1396، کد مطلب: 96012007762، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین