پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۰۲۸
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
کی باید متوجه شوند که الگوی مدیریت دهه شصتی و هفتادی منسوخ شده و حوزه سیاست تبدیل به محوریت حکمرانی و خیر جمعی می چرخد نه دستمال دور دست پیچیدن و زنجیر چرخاندن و چی گفتی چی گفتی؟ چقدر مظلوم است انقلاب اسلامی . منظومه فکری و ادراکیات تو در خصوص توسعه و تمدن چیست آقا محسن رضایی؟ بد یا خوب ، دوره مدیریت نظامی ات تمام شد. بد یا خوب، عملکردت در سند چشم انداز را دیدیم. بد یا خوب به چیزهایی که می خواستی برسی، رسیدی. آیا وقت ان نرسیده که بساط میدان داری را جمع کنی برادر ؟ حداقل بیاموزیم در اوج کنار بکشیم تا قبل از این که دیر شود.

شعارسال: محسن رضایی که طی روز‌های اخیر خبر جلساتش با برخی چهره‌ها رسانه‌ای شده بود، در یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

با برادرانم در جبهه انقلاب، آقایان مخبر، جلیلی، زاکانی، بذرپاش، قاضی زاده هاشمی، اسماعیلی و … نشست‌های صمیمانه‌ای داشتم. وحدت میان نیرو‌های انقلاب و استفاده از تمام ظرفیت‌های ملی یک ضرورت انکارناپذیر برای پیشرفت ایران عزیز است.


او در این توئیت تصاویری از این چهره‌ها را منتشر کرده است و جای یک چهره را خالی گذاشته است.

میدان داری حداد در انتخابات مجلس و محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری!

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از دیارمیرزا، تاریخ انتشار: 12خرداد1403، کدخبر: 867833، https://diyarmirza.ir

 

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین