پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۷۴
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان از احداث 36 پروژه و طرح زیربنایی و اقتصادی در استان خبر داد.
شعارسال: مهرداد غضنفری در جلسه بررسی وضعیت طرح‌های در دست احداث سرمایه‌گذاران خارجی در استان، اظهار کرد: در سال‌جاری با زحمات و پیگیری‌های مدیریت ارشد استان 5 گروه سرمایه‌گذاری از کشورهای چین، فرانسه و ایتالیا در استان حضور یافته و تفاهم‌نامه همکاری منعقد کرده‌اند.

وی افزود: در طرح‌های در دست احداث این شرکت‌ها، در مجموع حدود 250 میلیون یورو سرمایه‌گذاری مستقیم در استان انجام خواهد شد و حجم اشتغال پیش‌بینی شده 1150 نفر است.

معاوناستانداری لرستان تصریح کرد: همچنین در قالب 5 تفاهم‌نامه با شرکت سیتیک از کشور چین و ادارات کل جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت، راه و شهرسازی، آب و فاضلاب شهری، شرکت آب منطقه‌ای استان، احداث 36 پروژه و طرح زیربنایی و اقتصادی با برآورد 2.5 میلیارد یورو تامین مالی(فاینانس) انجام خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی افلاک نیوز، تاریخ انتشار: 7 آذر 1395، کدخبر: 3336، www.aflakvarzeshi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین