پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۶۱
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱
فرماندار شهرستان گرمی گفت: تشکیل خانه نخبگان شهرستان گرمی با شناسائی دانش‌آموزان مستعد و نخبه امری ضروری است که انتظار می‌رود در این زمینه مسئولان مربوطه اقدامات لازم را انجام دهند.

شعار سال: میرعلی رحیمی‌زاد عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گرمی اظهار داشت: فضای علمی، آموزشی و درسی مدارس نباید با تبلیغات زودهنگام انتخاباتی نامزدها به مسائل غیر از تحصیل و تدریس مشغول شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان گرمی با تاکید بر برگزاری انتخابات سالم و باشکوه و با حضور حداکثری مردم، فرهنگیان و دانش‌آموزان را به پرهیز از هر گونه فعالیت انتخاباتی زودهنگام بر له و علیه نامزدها در مدارس فراخواند و بیان کرد: تبلیغات پیش از موعد انتخاباتی نامزدها ممنوع است و تخلفات انتخاباتی در پرونده آنها درج می‌شود.

رحیمی‌زاد با اشاره به اهمیت فصل آموزشی و فرهنگی و مشکلات مدارس شهرستان گرمی گفت: زمانی فرمانداری را تحویل گرفته بودم که اعتبارات تملک دارائی‌ها توزیع شده بود و به‌دلیل ضوابط وشرایط خاص توزیع اعتبارات ماده 180 و توازن بخشی امکان اختصاص اعتبارات قابل توجهی به بخش آموزش وپرورش نبود که هم اکنون برنامه ویژه‌ای برای سال 95 در بخش فرهنگی و آموزشی داریم و با اختصاص اعتبارات کلان و قابل توجه، تحولی در بخش فرهنگی وآموزشی ایجاد خواهد شد .

رئیس شورای آموزش وپرورش گرمی با بیان اینکه سیاست دولت یازدهم با رویکرد خصوصی‌سازی و واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی است بر مشارکت معلمان و فرهنگیان در احداث و ایجاد مدارس غیرانتفاعی تاکید کرد و افزود: دولت آمادگی دارد مدارس و فضاهای نیمه کاره را برای ایجاد مدارس غیر انتفاعی به معلمان واگذار کند.

وی با تاکید بر توجه بیشتر آموزش و پرورش به کیفی‌سازی تحصیلی تصریح کرد: تشکیل خانه نخبگان شهرستان گرمی با شناسائی دانش‌آموزان مستعد و نخبه امری ضروری بوده که انتظار می‌رود در این زمینه مسئولان مربوطه اقدامات لازم را انجام دهند.

فرماندار شهرستان گرمی برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش در مدارس به جای دفتر مدیر آموزش وپرورش با هدف مشارکت مدیران و اولیاء مدارس را ضروری دانست و اظهار کرد: با تشکیل جلسه در مدارس علاوه بر آشنائی با مشکلات و مسائل مدارس تصمیم‌گیری برای رفع مشکلات آن نیز کاربردی‌تر خواهد بود.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری تسنيم، تاریخ انتشار: 1 آذر 1394، کد مطلب: 924156 :www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین