پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۳۹۴
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲
مدیر عامل کانون هموفیلی ایران گفت: سکته و دیابت موج جدیدی از تهدیدهای جسمانی بیماران هموفیلی است و این بیماران باید مراقب سلامت خود باشند.

شعار سال: احمد قویدل در حاشیه مراسم کلنگ‌‏زنی درمانگاه خیریهساز هموفیلی استان همدان اظهار کرد: در گذشته بیماران هموفیلی معتقد بودند به دلیل رقیق بودن خون خود دچار سکته یا دیابت نمیشوند؛ در حالی که اکنون چنین نیست.

وی اضافه کرد: به تازگی با انجام آزمایش روی 100 بیمار هموفیلی در تهران، 18 مورد ابتلا به بیماری دیابت دیده شده است و بر این اساس تأکید می‏‌کنیم که بیماران هموفیلی همانند سایر اقشار مردم به توصیههای پزشکی توجه جدی داشته باشند.

قویدل افزود: هم اکنون سکته و دیابت در بین بیماران هموفیلی به عنوان دو شوک خطرساز دیده میشود و توجه به هشدارهای پزشکی ضروری است.

مدیر عامل کانون هموفیلی ایران با تأکید بر لزوم توجه خیران سلامت به بیماران هموفیلی و تالاسمی، گفت: همکاری خوبی را در این زمینه شاهد هستیم که امیدواریم این روند توسعه یابد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري آنا، تاریخ انتشار: 21 آذر 1395، کد مطلب: 166857:www. ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین