پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۵۲۰
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت که حدود 70 درصد از مصوبات ستاد تسهيل و رفع موانع توليد دراين استان تا کنون اجرايي شده است.
شعارسال: دکتر ايرج موفق با اشاره به برگزاري 78 جلسه ستاد تسهيل و رفع موانع توليد در استان البرزافزود: اين رقم از مجموع يک هزارو 280 مصوبه اين ستاد بوده است .

وي اضافه کرد: درصد زيادي از درخواست هاي طرح شده در اين ستاد شامل مسائل بانکي اعم از تامين سرمايه در گردش، تامين سرمايه ثابت و استمهال در بازپرداخت تسهيلات است .

وي افزود: همکاري بانک ها در اين راه تاکنون کارساز بوده و با رويه موجود جاي اميدواري است که اکثر مصوبات اجرايي شده و به ثمر برسند.

موفق با اشاره به اولويت وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص تکميل و راه اندازي طرح هاي نيمه تمام با پيشرفت فيزيکي بالاي 60 درصد در کشور افزود: تاکنون 59 طرح صنعتي نيمه تمام استان البرز با اعتبار بالغ بر 1200 ميليارد ريال تکميل و راه اندازي شده است .

رئيس سازمان صنعت، معدن وتجارت اضافه کرد: با توجه به برنامه ابلاغي وزارت متبوع در سال 'اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل' در خصوص تسريع در راه اندازي طرح هاي صنعتي بزرگ و ملي در سطح کشور، سه طرح مهم استان شامل طرح هاي دانش بنيان شرکت فروکتوز ناب، فرهيختگان زرنام و طرح توليد داروهاي دانش بنيان شرکت بيوسان فارمد در دستور کار سازمان بوده که اکنون دو طرح وارد چرخه توليد و يک طرح نيز تاپايان سال، توليد خود را آغاز خواهد کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه خبری کرج، تاریخ انتشار: شنبه 20 آذر 1395، کدخبر: 5598 ، www.jkaraj.net

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین