پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۶۷۳
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
نشریه تایمز مدعی شده است که به نامه‌هایی دست یافته که نشان می‌دهد دولت ترکیه در حال کنار زدن مقامات حامی ناتو و جایگزین کردن آن‌ها با افراد حامی روسیه است.

شعار سال:

روزنامه انگلیسی«تایمز» در خبری مدعی شده است که ترکیه قصد دارد مقام‌های طرفدار ناتوی خود را با آن‌هایی که هوادار همکاری با ایران، چین و روسیه هستند، جایگزین کند.

بر این اساس، تایمز مدعی شده که به رو نوشت رایانامه‌هایی که افسران نظامی اخراجی این کشور به «کورتیس اسکاپاروتی» ژنرال چهار ستاره آمریکایی و از فرماندهان ارشد ناتو در اروپا ارسال کرده‌اند دست یافته است که نشان می‌دهد آن‌ها نگرانی خود را از افزایش قابل توجه حس ملی گرایانه افراطی و ضد غربی ابراز داشته‌اند.

تایمز به نقل از یکی از افسران ارتش ترکیه نوشته است، برخی مقام‌های جدید این کشور ارزش‌های ناتو را زیر سئوال برده، تنفر خود از سازمان‌های غربی را بیان داشته و همزمان حمایت خود از ایران، روسیه و چین را بیان داشته‌اند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 22 آذر 1395، کد مطلب: 13950921001534  :  www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین