پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۱۲۱۲
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان فیروزکوه با اشاره به رفع مشکلات آب شرب روستای امین‌آباد این شهرستان به‌عنوان تنها روستای فاقد آب شرب در آن گفت: عملیات اجرایی آب‌رسانی به این روستا امسال آغاز می‌شود.

شعار سال:


محمدحسن زواره ظهر امروز در حاشیه نشستی با مدیران شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: توجه و اهتمام اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان فیروزکوه به مقوله بهداشت آب روستایان افزایش‌یافته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها روستای بدون آب آشامیدنی شهرستان فیروزکوه روستای امین‌آباد است بیان کرد: حل مشکل آب شرب روستـای امین‌آباد مهم‌ترین مـوضوع در شهرستان فیروزکوه است.

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان فیروزکوه با اشاره به رایزنی‌هایی صورت گرفته برای تأمین آب شرب این روستا گفت: مجوزهای لازم برای حفر چاه و همچنین جانمایی نیز صورت گرفته است.

زواره از انجام مطالعات اولیه و همچنین نقشه‌برداری برای این پروژه انتقال آب خبر داد و افزود: با کمک اهــالی و شورای اسلامی روستای امین‌آباد مطالعات اولیه و نقشه‌برداری طرح انجام‌شده است تا پروژه انتقـال آب شرب به طــول ۱۰ کیلومتر از منطقــه نمرود به امین‌آباد در سال جــاری آغاز شود.

وی بابیان اینکه تأمین آب شرب سالم برای روستائیان یکی از وظایف و مأموریت‌های اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان فیروزکوه است تصریح کرد: طرح آب‌رسانی مجتمع روستای مهاباد ازجمله طرح‌هایی است که برای مرتفع سازی مشکلات آب شرب روستاهـای مهـاباد، فرح‌آباد و جلیل‌آباد در دستور کار قرارگرفته و برای اجرایی شدن این طرح پیمانکار پروژه مشخص‌شده است.

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان فیروزکوه از رفع مشکلات آب شرب در برخی دیگر از روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: با همکاری فرمانداری و همچنین بخشدار مرکزی تعویض خط انتقـال روستای کتـالان به طـول ۷۰۰ متر انجام شد.

زواره تعویض خط انتقـال روستای بادرود به میزان ۶۰۰ متر، محله سرخه حصاربن به طول ۴۵۰ متر و تهیه پمپ را از دیگر اقدامات اداره آبفار شهرستان فیروزکوه برشمرد.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی پیشرو، تاریخ انتشار ۱۷ آبان 1395، کد مطلب:81012 : www.pishrokhabar.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین