پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۵۸۴
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸
اشتباه املایی در تقدیرنامه اعطایی حسن روحانی رئیس‌جمهور به تولیدکننده نمونه ادوات بخش کشاورزی توسط شخص مورد تقدیر قرار گرفته رد شد.

شعارسال: بعد از درج غلط در نامه پذیرش استعفای مدیرعامل شرکت راه‌آهن توسط عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی این بار در شبکه‌های اجتماعی عکسی دست‌به‌دست شد که نشان می‌دهد؛ در تقدیرنامه حسن روحانی رئیس‌جمهور از تولیدکننده نمونه ادوات کشاورزی غلط املایی وجود دارد.

این تولیدکننده نمونه بخش کشاورزی تقدیرنامه ای از حسن روحانی رئیس‌جمهور در روز جشن شکرگزاری برداشت محصول (22 آذر 1395) دریافت کرده است که بر اساس تصویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشره شده، نشان می دهد کلمه ادوات کشاورزی به‌اشتباه "عدوات" نوشته‌شده است.

سید عارف سیادت تولیدکننده نمونه ادوات کشاورزی در این‌ ارتباط گفت: شیطنت‌های این‌چنینی در شبکه‌های اجتماعی به کرات مشاهده شده و تقدیرنامه من نیز با تغییرات فتوشاپی منتشر شده است.

وی افزود: نمی‌دانم که تقدیرنامه من اصلاً به چه شکلی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

این تولیدکننده نمونه بخش کشاورزی درباره دلیل دریافت این تقدیرنامه از دست رییس جمهور ادامه داد: در 3 سال تحریم، ادوات و دنباله بندهای مصرفی بخش کشاورزی را در داخل به‌طور کامل بومی کردم و به قیمت بسیار کمتر از نمونه‌های خارجی در اختیار کشاورزان قرار دادم.

وی تصریح کرد: کیفیت تولیدات من با نمونه های مشابه اروپایی برابری می‌کند اما قیمتی در حدود یک سوم تا یک دهم آنها دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار خبر 28 آذر 1395، کدمطلب: 1270589 ،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین