پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۰۳۲
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
معاون توسعه و برنامه‌ریزی وزیر صنعت, معدن و تجارت با بیان اینکه ۵۴۰۰ طرح نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در کشور به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: ۲۲ هزار میلیارد تومان برای این طرح‌ها سرمایه‌گذاری شده است.

شعار سال: حسین ابویی‌مهریزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: دولت تلاش می‌کند با به‌کارگیری توانایی‌ها و ظرفیت‌های خود سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را اجرا کند.

وی با بیان اینکه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نقشه راه کشور است، افزود: اجرای برنامه‌های سیاست اقتصاد مقاومتی یک پروژه کوتاه مدت نیست و دولت از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی 120 پروژه اقتصاد مقاومتی تعریف کرده است.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی وزیر صنعت, معدن و تجارت با بیان اینکه 95 پروژه اقتصاد مقاومتی تا پایان سال اجرا می‌شود، بیان کرد: از این تعداد 7 پروژه به وزارت صنعت، معدن و تجارت مربوط می‌شود.

ابویی‌مهریزی از دریافت تسهیلات 4971 واحد صنعتی و کشاورزی خبر داد و گفت: این واحدها 4400 میلیارد تومان اعتبار دریافت کردند که از این تعداد 195 واحد گیلانی موفق به اخذ 160 میلیارد تومان تسهیلات شدند.

وی با اشاره به اینکه تکمیل طرح‌های پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد را برعهده داریم، عنوان کرد: از ابتدای سال تا آخر مرداد 2033 واحد با اعتبار 12 هزار و 300 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است که می‌تواند برای 31 هزار و 400 نفر اشتغال ایجاد کند.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی وزرات صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه قرار بود در پنج ماه 2250 واحد به بهره‌برداری برسد، مطرح کرد: تاکنون 90.3 درصد از برنامه تحقق پیدا کرده است.

ابویی‌مهریزی از راه‌اندازی 65 واحد صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: برای این واحدها 804 میلیارد تومان هزینه شده است و می‌تواند به‌طور مستقیم برای 1000 نفر اشتغال ایجاد کند.

وی با بیان اینکه 5400 طرح نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی 60 درصد در کشور به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: این طرح‌ها با 22 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری می‌رسد و می‌تواند برای 90 هزار نفر اشتغال ایجاد کند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت بازنشر24، تاریخ 7 شهریور 95، کد مطلب: 568772: www.baznashr24.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین