پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۰۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
تعدادی از همشهریان گرامی ضمن تماس از وضعیت کنونی جاده های خلخال به گیلان حد فاصل سه راهی شاهرود تا سه راهی پونل به شدت انتقاد کردند

شعار سال:

همانطور که همه همشهریان در جریان هستند . جاده های مواصلاتی خلخال به سمت گیلان ، حدفاصل سه راهی شاهرود تا سه راهی پونل طبق گفته مسئولین محترم در حال آماده سازی و تثبیت و تعمیر می باشد و بابت این موضوع حتی جاده مسیر پونل نیز مسدود شده است .

گلایه همشهریان از این جهت است که با وجود دو جاده موازی که امکان انتقال ترافیک در زمان بازسازی و ترمیم را فراهم میسازد . چرا بدون اتمام مراحل ترمیم جاده قدیمی و با وجود خاکی بودن قسمت زیادی از جاده قدیمی و نامناسب بودن آن در قسمتهایی، جاده پونل هم برای تعمیر مسدود شده است و این اقدام با بی تدبیری و بی سلیقگی انجام گرفته طوری که مسافرانی که از سمت پونل به محل پیچ بزرگ می رسند سردرگم شده و حتی به اشتباه راهی اسالم می شوند !!!

سئوال همشهریان این است که چرا در قسمتی از مسیر که مسدود شده است تابلوهای راهنمای مناسب درج نشده و باعث سردرگمی مسافران عبوری میشود که در مواقعی که جاده دچار مه گرفتگی میشود . این سردگمی چند برابر شده و حتی برای افراد بومی نیز دردسرساز می شود چه برسد به مسافران گذری از این جاده.

گلایه برخی از بازاریان و کسبه خلخال هم در خصوص این جاده کاملا بجا بوده و از تاثیر منفی این اقدام در کاهش مسافران عبوری خلخال انتقاد کردند .

با وجود مسافرتهای تابستانی که در حال انجام است و تاثیر بسیار به سزایی که صنعت گردشگری میتواند بر اقتصاد خلخال داشته باشد، ناقص بودن و تاخیر در بهره برداری از این مسیر به هیچ وجه قابل قبول نبوده و لازم است مسئولین و متولیان امر شهرستانی و استانی در این زمینه جدیت بیشتری به خرج دهند

از مسئولین محترم نیز بجای پاسخگویی فقط درخواست اقدام و عمل داریم و هر گونه تاخیر در بهره برداری از این مسیر به هیچ وجه از طرف همشهریان قابل قبول نمی باشد .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی پارسینه، تاریخ انتشار 4 مرداد 1395، کد مطلب:20317 : khalkhalim.irwww.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
خیلی وضعیت جاده ها بده واقعا جاده تاسف داره حالا که تصادف زیاد بشه میگن راننده ها مقصرن وهزینه جریمه میبرن بالا م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین