پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۱۸۵
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۲
جلسه بررسی مشکلات اجرایی پروژه شهر جدید ایوانکی با حضور معاون وزیر راه و شهر سازی،استاندار، نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار در بخشداری ایوانکی برگزار شد.

شعار سال: این جلسه به منظور بررسی کندی عملیات اجرایی ساخت شهر جدید ایوانکی که از مصوبات سفر هیئت دولت سابق می باشد، برگزار شد.

داریوش طاهری فرماندار گرمسار از نحوه اجرایی، کندی عملیات آن و معطلی مردم گلایه کرد و افزود: شهر جدید ایوانکی در نزدیکی شهر فعلی ایوانکی می باشد و به لحاظ نزدیکی به تهران و استقرار بیش از 55 درصد صنایع استان و جمعیت صنعتی در این بخش، می توان با ساخت این شهر جدید، مشکلات زیادی نظیر اسکان حل برطرف کرده و موجب رونق این شهرستان شد.

در ادامه این جلسه غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، افزود: زیر ساخت های آب و گاز این شهر با مشکلات زیادی مواجه است و تآ به امروز به تعهدات خود عمل نکردند و باعث کند شدن واگذاری این واحد های مسکن مهر شده است.

وی به مشارکت وزارت راه و شهرسازی و مجلس در زمینه تکمیل پروژه های شهرهای جدید و مسکن های مهر اشاره کرد و افزود: تا به امروز بیش از 860 نفر در قالب طرح مسکن مهر شهر جدید ایوانکی ثبت نام کرده اند که باید برای خانه دار شدن این افراد در اسرع وقت زیر ساخت های آب، گاز تأمین شود تا عملیات اجرایی پروژه با مشکل رو به رو نشود.

در ادامه این جلسه تجلی رئیس شبکه آب و فاضلاب استان به مشکلات آبرسانی به پروژه شهر جدید ایوانکی اشاره کرد و افزود : با تأمین های مالی این پروژه در چند روز آینده طرحی میان مدت به استانداری ارائه خواهد شد و باید در مرحله اول یک طرح آبرسانی پایدار برای این پروژه فراهم کنیم.

در ادامه این جلسه که محمد وکیلی استاندار استان دستور اهتمام ویژه ادارت کل استان در زمینه فراهم سازی زیر ساخت های آب، برق، گاز شهر جدید ایوانکی را اعلام کرد و گفت: با تکمیل زیر ساخت ها بیش از 200 واحد مسکونی مهر شهر جدید ایوانکی را تا پایان امسال تحویل متقاضیان خواهیم داد.

محمد وکیلی در ادامه گفت: مسئولین باید برای تأمین مراکز تجاری و آموزشی شهر جدید ایوانکی تحویل قطعات زمین را انجام دهند تا مردم با مشکلات روبه رو نشوند همچنین مسئولین باید در زمینه تأمین امنیت این شهر تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

معاون وزیر راه و شهر سازی در ادامه از ساخت بیش از 69 مدرسه و محیط آموزشی در مسکن های مهر و شهر های جدید خبرداد و گفت: پروژهای مسکن مهر با حمایت دولت تدبیر و امید در سال 94 پرونده ای نخواهد داشت و مردم ایوانکی نیز مطمئن باشند تمام نیاز های آنها در این شهر با حمایت دولت تأمین خواهد شد.

در پایان این جلسه مقرر شد: به منظور تأمین محیط آموزشی یک مدرسه متشکل از 6 کلاس در شهر جدید ساخته شود، در زمینه تأمین امنیت، برای استقرار پاسگاه اقدامات انجام شود، در زمینه واگذاری زمین به افراد در مورد ساخت مجتمع و واحد های تجاری اقدام شود، ادارت گاز و آب در زمینه زیر ساخت های آب و گاز اقدامات و طرح ها ارائه و اجرا شود، همچنین پیمانکاران نیز در اجرای پروژه سرعت را چاشنی کنند .

در ادامه این جلسه معاون وزیر راه و شهر سازی به همراه استاندار و دیگر مسئولین اجرایی از پروژه شهر جدید ایوانکی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایوانکی که در جنب شهر جدید در حال ساخت است بازدید کرد و از نزدیک با مشکلات آن آشنا شدند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا، تاریخ 15 آذر 93، کد مطلب: 185195: www.dana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین