پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۹۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از تجهیز 143 کلاس درس این استان به سیستم گرمایشی استاندارد خبر داد.

شعار سال: محمدرضا جهان با اعلام این خبر اظهار کرد: این تعداد کلاس درس در 21 مدرسه استان و از مردادماه 95 تاکنون به سیستم‌های استاندارد گرمایشی تجهیز شدند.

وی با بیان این‌که سیستم‌های نصب شده از کیفیت بالایی برخوردارند، افزود: این تعداد کلاس درس مساحتی بالغ بر 13هزار و600 مترمربع داشته‌اند.

مدیرکل آمورش وپرورش استان سمنان تصریح کرد: درسال94 نیز 485 کلاس درس در 82 آموزشگاه با زیربنای آموزشی 38 هزار مترمربع به سیستم‌های استاندارد بی‌خطر تجهیز شدند.

وی از تلاش آموزش و پرورش استان برای استانداردسازی 100درصد کلاس‌های درس استان خبر داد و اضافه کرد: تاکنون در مجموع بیش از 2200 کلاس درسبه سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از تشدید فعالیت‌های این استان برای جایگزینی سیستم‌های استاندارد با وسائل گرمایشی غیرایمن خبر داد و تصریح کرد: تا پایان سال ٩٦ تمام کلاس‌های درس این استان به سامانه گرمایشی استاندارد مجهز خواهند شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 06بهمن 1395، کد مطلب:95110604031 : www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
من اگر دادستان بودم، تا پایان سال 96 صبر می کردم و اگر وعده این مدیر محقق نمی شود، دستور بازداشتش رو می دادم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین