پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۴۳۲۴۰
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه «دانش آشتیانی» گرایش سیاسی تندی دارد، گفت: اگر آموزش و پرورش درگیر موضوعات سیاسی شود با مشکل مواجه خواهد شد، ضمن اینکه تعدادی از نمایندگان بحث استیضاح وزیر آموزش و پرورش را نیز مطرح کرده‌اند.

شعار سال: جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتبار 3 میلیارد دلاری بهسازی مدارس در کمیسیون تلفیق مجلس، اظهار داشت: با توجه به اینکه این موضوع تمام شهرها و شهرستان‌های کشور را در بر خواهد گرفت، لذا با رأی بسیار بالایی در مجلس مصوب خواهد شد.

وی افزود: با اعتبار مذکور تقریبا بسیاری از مدارس و فضاهای آموزشی فرسوده کشور استاندارد خواهند شد و بعید می‌دانم که مشکلی در روند تصویب آن وجود داشته باشد.

کوچکی‌نژاد با تأکید بر اینکه نقش معاون عمرانی وزارت آموزش و پرورش در تصویب اعتبار 3 میلیارد دلاری بهسازی مدارس بسیار مهم بود، خاطرنشان کرد: متأسفانه تیم سیاسی جدید روی معاون عمرانی وزارتخانه نظر ندارد که به وزیر آموزش و پرورش درباره تغییر معاون عمرانی این وزارتخانه هشدار دادم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانش آشتیانی گرایش سیاسی تندی دارد، گفت: اگر آموزش و پرورش درگیر موضوعات سیاسی شود با مشکل مواجه خواهد شد، ضمن اینکه تعدادی از نمایندگان بحث استیضاح دانش آشتیانی را نیز مطرح کرده‌اند.

کوچکی‌نژاد با تأکید بر اینکه شب گذشته به وزیر آموزش و پرورش درباره انتصابات سیاسی تذکر دادم، تصریح کرد: سیاسی کاری در آموزش و پرورش «سم» است و اگر این سم به بدنه آموزش و پرورش نفوذ کند، مشکلاتی ایجاد می‌شود.

وی اضافه کرد: اکنون وزیر آموزش و پرورش برای پست‌های مختلف از خارج آموزش و پرورش نیروهایی را می‌آورد که این موضوع توهین به جامعه فرهنگیان است زیرا خود آموزش و پرورش اکنون به سایر دستگاه‌ها از نظر نیرو کمک می‌کند

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار: 6 دي 1395، کد مطلب: 13951006000701:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین