پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۷۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
رئیس دانشگاه آزاد استان آذربایجان‌غربی گفت: تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی گسترش می‌یابد چون سهم استان در این زمینه تنها ۲۱ درصد است.
شعارسال: عزیز جوان‌پور امروز در جمع خبرنگاران با تبریک حماسه 9 دی اظهار داشت: بی شک این واقعه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار رفته چون در آن، مردم از حیثیت و اقتدار کشور حمایت کردند.

رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان‌غربی افزود: خوشبختانه در فتنه 88 توطئه‌ها و طراحی‌های شوم دشمنان ایران و انقلاب اسلامی با هوشیاری و بصیرت ملت ایران و تبعیت از ولایت فقیه خنثی شد.

وی با ابراز تاسف از بی‌مهری‌هایی که بر علیه دانشگاه آزاد اسلامی می‌شود تصریح کرد: بی‌تردید دانشگاه آزاد اسلامی ثمره انقلاب بوده و سهم آن بر کسی پوشیده نیست و در این باره متاسفانه عد‌ه‌ای خواهان نادیده گرفتن یا کوچک شمردن این دستاورد مهم انقلاب اسلامی هستند.

جوان‌پور تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان را 42 هزار نفر دانست و بیان کرد: علاوه بر آن در سال گذشته نیز 11 هزار عضو هیئت علمی در این دانشگاه جذب و ارتقاء داده شدند.

رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه 807 رشته تحصیلی در این دانشگاه وجود دارد افزود: تمامی این رشته‌های دانشگاهی نیز دارای مجوز وزارت علوم هستند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در دانشگاه آزاد، تعداد پنج میلیون دانشجو فارغ‌التحصیل شده‌اند گفت: تعداد یک میلیون و 800 هزار دانشجو و بیش از 37 هزار عضو هیئت علمی و نیز 34 هزار کارمند نیز در این مرکز دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

جوان‌پور با ابراز تاسف از اینکه سهم آذربایجان‌غربی از تحصیلات تکمیلی تنها 21 درصد است تصریح کرد: این در حالی است که میانگین کشوری آن 53 درصد بوده و باید به تحصیلات تکمیلی در آذربایجان‌غربی توجه ویژه شود و در این زمینه دانشگاه آزاد نیز به دنبال گسترش تحصیلات تکمیلی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: بی شک ارتقاء رشته‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه نیازمند حمایت بیشتر وزارت علوم و همکاری نمایندگان مردم در خانه ملت است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8 دی 1395، کدخبر: 1281141 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
0
ناچارید، وگرنه باید درب شو تخته کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین