پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۸۶۷
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفته است؛ حوزه فرمانداری دیگر جای آزمون و خطا نیست و باید کسی به این سمت گمارده شود که سابقه کار اجرایی و اشراف کامل به قوانین داشته باشد.

شعارسال: در این ماه‌های پایانی عمر دولت یازدهم، از وزیر گرفته تا بخشداران مناطق محروم، همه تلاش می‌کنند تا با شعارهای دهن‌ پرکن و توپ عدم موفقیت خود را به زمین دولت قبل انداختن، یأس ناشی از ناامیدی مردم از این دولت را دوباره به امید تبدیل کنند بلکه همچنان در قدرت بمانند.

سفر وزرا و معاونین آنها به این استان و زمینه‌سازی برای سفر دوم روحانی به کردستان نشان از این دارد که نمایندگان عالی دولت روحانی در کردستان می‌خواهند تا عدم تحقق شعارهای دولت در این استان را لاپوشانی نمایند.

در حالی که تنها پنج ماه از عمر چهار ساله دولت تدبیر و امید باقی مانده است، معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان، به این نتیجه رسیده‌ است که حوزه فرمانداری دیگر جای آزمون و خطا نیست.

تصور بر این است، تا دو ماه آینده با حساسیت‌هایی که برای انتخاب یک فرماندار خوب ـ البته به زعم معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان ـ به خرج می‌دهند فردی را انتخاب خواهند کرد که در طول سه ماه، کارهای ناکرده 45 ماهه گذشته را جبران نماید.

نکته جالبی که در سخنان آقای آشناگر در خصوص انتخاب فرماندار دیواندره وجود دارد، این است که می‌گوید، در تلاش هستیم با مشورت با نمایندگان، گزینه مناسبی برای فرمانداری شهرستان دیواندره معرفی کنیم و این در حالی است که وی در سفر رئیس سازمان بازرسی به استان کردستان، تغییر مدیران را حق دولت دانسته و گفته بود اظهارنظر نمایندگان در این مورد، دخالت در امور اجرایی است.

آشناگر در دیدار با جوانان اصلاح‌طلب دیواندره گفته بود، دولت تدبیر و امید، دولت منتخب مردم است و با آنان مسائل پشت پرده‌ای ندارد و کارها و اقدامات ارزنده‌ای انجام داده ولی همواره مورد هجمه و تخریب واقع شده است که جوانان باید با حضور در رسانه‌ها و ارتباط چهره به چهره با مردم و با ارائه عدد و رقم، منصفانه از عملکرد دولت دفاع کنند.

عبدالمحمد زاهدی در آغازین روزهای پس از معارفه به عنوان استاندار کردستان اظهار کرده بود، 7 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام به عنوان میراث از دولت دهم در کردستان بجای مانده است که آقای آشناگر در جلسه فوق‌الذکر اذعان داشته است اکنون 90 هزار میلیارد ریال پروژه نیمه‌تمام در کردستان وجود دارد، با این اوصاف چنین نتیجه‌گیری می‌شود که در طول 43 ماه گذشته عمر دولت تدبیر و امید، نه تنها حجم پروژه‌های نیمه‌تمام در کردستان کاهش پیدا نکرده، بلکه 20 هزار میلیارد ریال نیز بر این حجم افزوده شده است.

اکنون در اذهان عموم مردم کردستان این سوال پیش می‌آید که جوانان باید کدام عملکرد را بصورت ارتباط چهره به چهره و یا در رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی نمایند و آیا این معاون محترم استاندار، چنین سوالی را از خود نپرسیده است.

جناب آقای آشناگر؛ مردم کردستان، مردمی فهیم و با درایت هستند و بینش سیاسی بالایی دارند که با حضور در مناسبت‌های مختلف، از جمله انتخابات و راهپیماییها، آن را به منصه ظهور و بروز رسانده‌اند و شرایط را به خوبی درک میکنند و مطمئن باشید که همین مردم نیمه خالی لیوان را با نیمه پر آن می‌سنجند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 29 آدر 1395، کدمطلب: 13950929000029 ،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین