پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۱۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵
رئیس اتحادیه صادر کنندگان استان ایلام از اعمال سلیقه در اخذ تعرفه های صادراتی در مرزهای عراق انتقاد کرد.

شعارسال: فرج امیدی اظهار داشت: هم اکنون در مرز مهران برخی هزینه ها از صادر کنندگان اخذ می شود در حالیکه این موارد در سایر مرزهای رسمی مشاهده نمی شود.

وی افزود: مقامات مرزی کشور عراق در بسیاری موارد تعرفه ها را بطور سلیقه ای در برخی مرزها اعمال و در نقاط دیگر حذف می کنند و امیدواریم با رایزنی مسئولان استان شاهد وحدت رویه در این زمینه باشیم چراکه تعداد زیادی از کامیون های ایرانی در مرز مهران متوقف شده و اجازه ورود به این کشور دریافت نمی کنند.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان ایلام یکی از مشکلات صادرکنندگان استان را عدم صدور ویزای تجاری عنوان کرد و یادآور شد: این افراد در بسیاری موارد با ویزای زیارتی تردد می کنند که مشکلاتی را برای رفت و آمد آنان و انجام امور ایجاد می کند، ضمن اینکه اخذ عوارض بر صادرات توسط مقامات محلی ممنوع است ولی در برخی موارد هزینه هایی بدون ضابطه دریافت می شود.

امیدی تاکید کرد: زیرساخت های مرز مهران سال ۸۲ برای ایجاد بازارچه تعریف شده است و در شرایط کنونی به هیچ وجه پاسخگوی این حجم از مبادلات تجاری را نمی دهد که باید نسبت به توسعه امکانات این مرز اقدام شود.

وی اضافه کرد: ۱۷ ارگان در زمینه صادرات نقش دارند که در بسیاری موارد تداخل وظیفه نیز مشاهده می شود که باید تمامی دستگاه ها در زیر یک مجموعه و با مدیریت گمرک فعالیت کنند تا شاهد روان سازی فرآیند صادرات باشیم.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان ایلام تامین مالی بنگاه های زودبازده و نقدینگی آنان را از مهم ترین خواسته های صادر کنندگان برای رونق صاردات در کشور و استان عنوان کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 4دی1395، کدخبر: 3858065: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
هر خروجی برای خودش تعرفه می گیرد. هر کارشناس یک جور قضاوت می کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین