پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۹۳۱
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
نماینده مردم شهرستان دهلران در مجلس شورای اسلامی گفت: سهم استان ایلام از فروش نفت در بودجه سال آینده افزایش می‌یابد.

شعارسال: شادمهر کاظم‌زاده در دهلراناظهار داشت: استان ایلام از جمله استان‌های نفت‌خیز کشور است که با وجود داشتن ذخایر غنی نفت و گاز همچنان از محرومیت رنج می‌برد.

وی گفت: برای مناطق نفت‌خیز و محروم قانونی از سال‌های گذشته وضع شده تا 2 درصد از فروش نفت به این مناطق اختصاص یابد که این قانون توانسته کمک خوبی در کنار دیگر بودجه‌های تخصیص یافته به این مناطق برای توسعه باشد.

نماینده مردم شهرستان دهلران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته در مجلس نمایندگان مقرر کردند تا سهم مناطق محروم و نفت‌خیز از فروش نفت به 3 درصد افزایش پیدا کند.

کاظم‌زاده افزود: بر اساس قانون نحوه اختصاص 3 درصد به این صورت است که یک سوم آن به مناطق نفت‌خیز و مابقی نیز به مناطق محروم تخصیص می‌یابد.

وی ادامه داد: استان ایلام از معدود استان‌های کشور است که هم دارای ذخایر عظیم نفتی است و هم به لحاظ عدم توسعه متوازن در ردیف استان‌های محروم هم قرار دارد و از این حیث این 3 درصد به طور کامل به استان ایلام اختصاص می‌یابد.

نماینده مردم شهرستان دهلران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بودجه سال آینده این افزایش 3 درصد در بودجه استان ایلام اعمال خواهد شد گفت: امیدواریم با اعمال قانون اختصاص 3 درصد از سهم فروش نفت در کنار دیگر بودجه‌های تخصیصی از مشکلات استان کاسته و زمینه پیشرفت و توسعه بیشتر فراهم شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 8 دی 95، کد مطلب: 1279395: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین