پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۷۰
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴
فاز دوم مجتمع پتروشیمی ایلام شامل واحدهای الفین و شیرین سازی خوراک نیمه نخست سال آینده تولید را آغاز می‌کند.
شعارسال: مرضیه شاهدایی، مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی که به همراه هیاتی از مدیران ارشد این شرکت به ایلام سفر کرده است، در دیدار با محمدرضا مروارید استاندار این استان با اعلام این خبر فاز دوم پتروشیمی ایلام را شامل واحد الفین و واحد شیرین سازی خوراک پتروشیمی دانست.

وی روند پیشرفت فیزیکی پروژه های در حال اجرای استان ایلام را در یک سال گذشته مناسب ارزیابی کرد و افزود: امیدوارم با بهره برداری کامل از پروژه فاز دوم مجتمع پتروشیمی ایلام افزون بر تامین خوراک مجتمع شاهد تزریق اتیلن و افزایش ظرفیت تولید اتیلن باشیم.

معاون وزیر در امور پتروشیمی درباره کمبود خوراک مجتمع پتروشیمی ایلام به محدود بودن میزان تولید اتیلن در مجتمع عسلویه اشاره کرد و گفت: برای تامین خوراک مجتمع های بالادستی با محدودیت روبرو هستیم که امیدواریم با تکمیل واحد شیرین سازی، مشکل خوراک مجتمع پتروشیمی ایلام برطرف شود.

وی در این دیدار درباره مجتمع NGL دهلران یادآور شد: ٩٠ درصد سرمایه گذاری اجرای این پروژه توسط صندوق بازنشستگی کشوری و ١٠ درصد نیز ازسوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران انجام می شود که امیدواریم در ماه‌های آینده شاهد آغاز عملیات اجرایی آن باشیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد پرس، تاریخ انتشار: سه شنبه 4 خرداد 1395، کدخبر: 20591، www.eghtesadpress.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین