پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۱۶
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
استاندار کردستان، تشکیل سازمان و یا تشکل خیرین پیشگیری از اعتیاد و حامیان معتادان بهبودیافته در استان را یک ضرورت دانست و از خیران خواست در این راستا تلاش کنند.

شعارسال : عبدالمحمد زاهدی در همایش خیرین پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر که در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: اعتیاد نخستین سرمایه‌ای را که از هر فردی می گیرد، اراده اوست.

وی با اشاره به اینکه هر معتادی هم برای بهبودی و هم برای بازگشت دوباره به جامعه نیاز به اراده پولادین دارد، عنوان کرد: حدود 20 سال پیش اکثر مردم معتقد بودند که اعتیاد قابل برگشت نیست و هر کسی به مواد مخدر آلوده شود دیگر امکان پاک شدنش وجود ندارد.

استاندار کردستان عنوان کرد: خوشبختانه امروز با تغییراتی که اتفاق افتاده، اراده و امید به رفع این آسیب در جامعه افزایش پیدا کرده است.

وی عنوان کرد: اساتید و صاحب نظران سعی کنند واژه ای مناسب جایگزین معتاد بهبود یافته کنند تا این افراد مدام کلمه اعتیاد را با خود به یدک نکشند.

زاهدی با بیان اینکه هیچ کسی نمی تواند مدعی مصون ماندن از اعتیاد شود، بیان کرد: اگر تمامی مردم در راستای حفاظت از مصرف مواد مخدر و روان گردان ها تلاش کنند، قطعا شاهد برطرف شدن این آسیب در کشور و به تبع آن در استان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر نیاز به ساماندهی از طریق تشکل ها و سازمان های مردم نهاد

دارد و فقط با سخنرانی نمی توان این مشکل را برطرف کرد.

استاندار کردستان ادامه داد: اگر خیران هم چون سازمان خیرین مدرسه ساز، مسکن ساز و سلامت و غیره اقدام به تشکیل سازمان و نهادی در ارتباط با پیشگیری از اعتیاد و حمایت از معتادان بهبودیافته کنند توفیفات ارزشمندی حاصل خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری دانشجویان ایران "ایسنا استان کردستان ، تاریخ انتشار چهارشنبه 27 آبان 1394 ، کد مطلب : 948-11590-5 : www.kurdistan.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین