پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۴۲۰
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: تا پایان آبان امسال، یک هزار و 630 مصوبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی صادر شد.

شعار سال: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی با اشاره به عملکرد هشت ماهه گذشته کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: پیرو ابلاغ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و مصوبه هیات دولت مبنی بر تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استانها و نیز استقرار دبیرخانه کارگروه در سازمان صنعت، معدن و تجارت، جلسات کمیته کارشناسی و کارگروه تسهیل به منظور بررسی تقاضا و مشکلات واحدهای تولیدی به صورت مستمر طی یک فرایند جامع انجام شد.

جعفرصادق اسکندری تصریح کرد: در این بازه زمانی یک هزار و 630 مصوبه در زمینه دو هزار و 204 پرونده صادر شده و 91 جلسه نیز تشکیل شد.

وی با اشاره به تسهیلات رونق تولید پرداخت شده در هشت ماهه امسال افزود: در این رابطه نیز تعداد 197 پروانه و جواز بهره برداری در بخش صنعت و کشاورزی استان به مبلغ یک میلیون و 677 هزار و 318 میلیون ریال صادر شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 13 دی 95، کد مطلب: 5922140: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین