پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۶۴۸
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
نماینده آیت الله سیستانی در ایران، از آماده شدن ضریح امامین عسکریین(ع) در ایران و انتقال آن به عراق به در آینده نزدیک خبر داد.

شعارسال: حجت الاسلام سیدجواد شهرستانی در دیدار با فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به خدمات و تلاش‌های با ارزش نیروی انتظامی، به اهمیت قرآن و اعجاز آن و همچنین به شناساندن چهره‌هایی که در این عرصه بخصوص حفظ قرآن فعالیت می‌کنند، حمایت از آنها را مورد تأکید قرار داد.

وی با تبریک پیروزی‌های ارتش و نیروهای مردمی عراق در مبارزه با جریان‌های تکفیری، افزود: ضریح امامین عسکریین(ع) در ایران آماده شده و به زودی به عراق منتقل و در حرم آن بزرگواران نصب خواهد شد.

سردار کاظم مجتبایی، فرمانده انتظامی استان قم نیز در این دیدار، جهت گیری‌های صحیح نیروی انتظامی و موفقیت‌های ناشی از آن را مرهون ارتباط پلیس با علما و بزرگان و به ویژه مراجع معظم تقلید دانست و به استمرار ارتباط و بهره‌گیری از فضایل و مواهب آنان تأکید کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار خبر 14 دی 1395، کدمطلب: 5923537 ، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین