پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۴۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی یزد ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه کمی و کیفی ارائه خدمات پزشکی در نقاط مختلف استان را ضروری دانست و از افتتاح مرکز پدافند غیرعامل حوزه سلامت یزد با حضور وزیر بهداشت در چند روز آینده خبر داد.

شعار سال: احمد دهقان با اشاره به ضرورت ارتقای خدمات پزشکی در حوزههای مختلف اظهار داشت: آماده‌سازی نخستین مرکز پدافند غیرعامل در حوزه سلامت از جمله شاخص‌ترین اقدامات انجام شده در استان یزد است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان یزد با بیان این که مرکز پدافند غیرعامل حوزه سلامت استان در چند روز آینده با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در یزد افتتاح می‌شود، گفت: افتتاح و راه‌اندازی سه مرکز خیریه پیش بیمارستانی زنده یاد جوکار، شهید ذولفقاری و سهیلی‌پور از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه فوریت‌های پزشکی استان یزد است.

دهقان افتتاح اورژانس هوایی در یزد را از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه سلامت دانست و بیان کرد: تأمین و اصلاح زیرساخت‌های لازم برای پرواز و فرود بالگرد در پردیس دانشگاه علوم پزشکی یزد در حال انجام است.

وی در ادامه افزود: ارتقای کیفیت مراکز فوریت‌های پزشکی اورژانس 115، ارتقای نرم‌افزارها و سیستم‌های ارتباطی از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار مرکز فوریت‌های پزشکی استان یزد است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی یزد با تأکید بر همسان سازی سیستم ارتباطی اورژانس استان تصریح کرد: راه‌اندازی مرکز فرماندهی واحد 115 با هدف این که تمام تماس شهرستان‌ها به یک مرکز وصل شود یکی از اقدامات موثر در راستای ارتقای خدمات مرکز اورژانس است.

وی با اشاره به گستردگی فعالیت‌های مرکز فوریت‌های پزشکی در سطح استان و کشور گفت: ماهانه بیش از پنج‌هزار مأموریت در سامانه تلفنی مرکز اورژانس یزد ثبت می‌شود.

دهقان ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه بیش از پیش خدمات پزشکی در سطح شهر و جاده‌ای استان یزد گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 60 درصد ناوگان مرکز فوریت‌های اورژانس یزد نوسازی شدند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 19 دی 1395، کد مطلب: 1291049، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
0
واقعا عملکرد مشهود قابل دفاع داشته اند این مراکز؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین