پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۷۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: سربازان گمنام مرکز اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان موفق شدند ۱۲ تن کالای آمریکایی غیرمجاز را در چابهار کشف و ضبط کنند.
شعار سال:  سردار حسین معروفی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور به صراحت قید کرده‌اند که واردات هرگونه کالای مصرفی از آمریکا به داخل کشور ممنوع است و پس از آن رئیس جمهور این فصل‌الخطاب رهبری را به نهادهای ذی‌ربط منتقل کردند و در نهایت موضوع ممنوعیت واردات هرگونه کالای مصرفی از آمریکا به صورت قانون درآمد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: با وجود ابلاغ رسمی متاسفانه عده‌ای سودجو با توجه به قوانین حاکم بر مناطق آزاد، در ابتدا کالاهای آمریکایی را در این مناطق دپو کرده و پس از آن با استفاده از رانت و قدرت، مجوزهای لازم را اخذ می‌کنند که با این کار ضربه‌ای سنگین و مهلک به اقتصاد و تولید داخلی، اقتصاد مقاومتی و در حقیقت خسارتی جبران‌ناپذیر به بدنه جامعه و مردم کشور می‌زنند.

وی بیان کرد: در این راستا و در پی تحقق فرامین فرمانده کل قوا و خواست و مطالبه جدی اجتماعی و مردمی نسبت به هوشیاری در این زمینه سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با همکاری دادستان چابهار برخورد جدی با شبکه‌های سازمان یافته واردات کالاهای خارجی به ویژه اقلام آمریکایی را در دستور کار خود قرار داد.

معروفی افزود: پس از رصد و پایش مستمر اطلاعاتی در مرکز اطلاعات سپاه سلمان مشخص شد برخی افراد برخلاف مطالبه عمومی جامعه و تنها به قصد منافع شخصی و مالی خود اقدام به واردات میزان زیادی کالای آمریکایی به داخل استان کرده‌اند که با هوشیاری سربازان گمنام مرکز اطلاعات سپاه سلمان استان این اقلام کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: اقلام کشف شده شامل 12 تن لوازم آرایشی و بهداشتی ساخت کشور آمریکا به ارزش 400 هزار یورو بوده که قبل از توزیع در بازار داخلی کشف شده که این اقدام مانع وارد آمدن خسارت به اقتصاد کشور و بدنه اجتماعی مردم شد.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 22دی 1395، کد مطلب:1293888 : www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
تو رو خدا از عوام گرایی دست بردارید؟ مثلاکشف 12 تن لوازم آرایشی به معنای کار بزرگ در این استان تلقی می شود. راست می گویید بروید هزاران تن لوازم آرایشی تقلبی را از بازار جمع کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین